smeboe Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231719 Hehe, syns det var merkverdig og litt "tilfeldig" at de kjørte på en fotograf... Kanskje det kokte over for Britney?? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Var nå moren som kjørte var det ikke? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 har ikke de minste sympati for fotografen! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor skulle hun gråte og bryte sammen om hun gjorde det med vilje.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hun griner sikkert fordi det er bad publicity... Men all PR er god PR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Eg hadde rygget tilbake på fotografen. Bannade paparazzier. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nåh, stakkars fotograf, skadet beinet sitt litt... Skjønner ikke at folk gidder bry seg, jeg gjør det ikke (bare litt ). Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231719 Hehe, syns det var merkverdig og litt "tilfeldig" at de kjørte på en fotograf... Kanskje det kokte over for Britney?? Merkverdig? Det var vel ikke det minste rart. Som en annen forklarte det: "They go outside, get into the SUV, and they get mobbed by the photographers, you with me? so....one of the dumb shits decides he's gonna go for a money shot and gets SO close to the SUV that while Lynne drives off, she DRIVES over his foot !!! So yeah.....poor guy's laying on the floor in extreme pain.....well...yeah dumba$$, you asked for it. " Og som lyset på kaka, så har den godeste VG også begynt å poste paparazzibilder de låner fra den verste blekka i europa: The Sun Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) enig... (ikke det at eg liker Birtney) men papparatzier er noe dritt!!! Endret 22. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå