ilpostino Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har planer om å gjøre innkjøp av dvd-brenner og lurer da om det er noen formater jeg må holde meg unna? (er det noe av formatene DVD+R/+RW og DVD-R/-RW som xBox ikke støtter...?) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Skal også virke med +RW plater. Litt delte meninger om hva de forskjellige dvd-rom`ene i boxene tar også. Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kommer helt an på hvilken versjon Xbox du har. Eller rettere sapt. hvilken DVD spiller du har. Samsung leser så og si alt, t.o.m cd-r. Jeg har en thompson og har ikke fått den til lese +RW plater i hvert fall.. ( Jeg har Versjon 1.0) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har også thomson og den har ikke noen problemer med +RW (gså v1.0). Samsung tar vel ikke DVD+R/RW formatet vel? For å være på den sikre siden bær du kanskje kjøpe deg en - brenner, men så liten forskjell i pris på multibrennere ogvanlige tror jeg at jeg ville gått for en som brenner begge! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Samsungen er helt klart den beste, den leser stort sett alt. Btw. Har selv en Thompson, ver. 1.24 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Fant ut at jeg hadde en dvd fra Philips ved hjelp av disse bildene. noen som har erfaring med denne? edit: endret litt på txten... Endret 22. juni 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gud jeg hater DVD romen i min. Min er rett og slett elendig. (1.0) Har problemer med : Vanlig CDer (Ikke brente) En rekke spill. (Blant annet DOA3 og Halo) True Crime som jeg endte opp med å bytte hos Lefdal. Kjøpte Call Of Duty istedenfor. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 hva er forskjellen på DVD + plater og DVD - plater??? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har Xecuter 2.3b Lite chippet Xbox V1.4 med Philips DVD, den tar alt fra CD-R og DVD R+-, DVD RW+- og er selvfølgelig sonefri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå