Morpheus- Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det jeg har tenkt endel på er hvorfor må man skru av mobiltelefonen på f.eks fly og sykehus? Jo, fordi senderen lager forstyrrelser for diverse systemer. Det som irriterer meg er at jeg vil bruke mobilen på fly osv, til andre ting enn og ringe og skrive meldinger. F.eks spille, lese gamle meldinger osv osv... Hvorfor i alle dager har ikke Nokia, Sony Ericsson og resten laget en knapp eller et menyvalg som heter "Skru av Sender/Mottaker" Det er veldig lett og få det til da, og man vil kunne bruke mobilen overalt uansett... Kan noen svare meg på akkurat det? Og har noen tenkt denne tanken før ? Mvh Morpheus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det finnes noen mobiler med fly modus (elelr noe lignende) som du kan skru av "mobildelen" av mobilen. Men jeg tror dette er bare symbianmodeller. Er ikke sikker på noe av dette, men er ganske sikker på at ha lest at det går ann Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Så vidt jeg husker så har siemens telefoner og mer avanserte telefoner denne muligehten. Med avanserte mener jeg SX1,P800,P900,9210,9210i osv Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Med et program nemlig "system tools" har du også muligheten til å skru av dette på flere mobiler.. (Men vi snakker fortsatt kun om symbian, UIQ ol. mobiler) Christian86: Kan Qtek mobilene gjøre dette? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 det er såkalt flymodus på alle(?) siemens og mer avanserte mobiler fra andre merker. Men det er ikke alltid det er lov å bruke mobilen på fly selv om flymodus er på. Siden det må være litt av en jobb for flyvertinnene og gå å sjekke hver mobil Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ikke noe sånt på min, men syns jeg hadde det på A60.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Med et program nemlig "system tools" har du også muligheten til å skru av dette på flere mobiler.. (Men vi snakker fortsatt kun om symbian, UIQ ol. mobiler) Christian86: Kan Qtek mobilene gjøre dette? Hvis jeg husker riktig så kan man gjøre det på Qtek mobilene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Med qtek 2020 så har du muligheten i hvert fall. Hvorvidt dette er tilfelle med 7070,1010 og 8080 husker jeg ikke, men det vil jeg tro. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Trodde det jeg og, men ble litt i tvil når "Christian86" ikke nevnte den under "mer avanserte mobiler" og han vistnok skal ha den... (Signaturen) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Joda det går ann. Har sjøl hatt 7070, og jeg har en 1010 nå, og på den så går det. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har P900, og det går an på den. "Flight Mode" heter det. Selv med norsk språk... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Trodde det jeg og, men ble litt i tvil når "Christian86" ikke nevnte den under "mer avanserte mobiler" og han vistnok skal ha den... (Signaturen) du kan godt se kvittering fra Dangaard på at de har levert meg en slik en? Riktignok har jeg ikke den eller T630 for øyeblikket. Kun 7610 og V600 Lenke til kommentar
negeribeger Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Faren min har Siemens S55 og den har flight mode... Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Flight mode på Siemens telefoner betyr ikke at du kan bruke telefonen på fly. Om du aktiverer flight mod skrur telefonen seg av, samt at den skrur av alle alarmer til neste gang telefonen skrus på. Om du skrur av telefonen på vanlig måte klokken 10.00 og du har en alarm 12.00 vil telefonen ringe. Selv om den er skrudd av. Når du aktiverer flight mode slipper du altså at telefonen ringer om du har glemt en avtale eller noe i den dur. Men P800/P900 kan man bruke på fly, i flight mode. det står tilogmed bakerst i Scanorama at bla p800 kan brukes ombord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå