Asus Radeon 9800XT Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hver gang jeg starter opp internet får jeg samme startside. Har prøvd og forandra, men www.mysearchnow.com kommer opp hver gang! Irriterende. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 søk etter spyware med spybot og adaware. prøv og å søk med the cleaner og eit antivirus program. men dette skal vel postast i program kategorien Lenke til kommentar
Konge Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kjør AdAware så får du fjernet spyware . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kjør AdAware så får du fjernet spyware . Og Spybot. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du har msn+? Avinnstallér, reinnstallér og denne gangen merker du av for "Jeg avslår, ikke innstallér sponsorprogrammet". Det skal nok hjelpe... De fleste aksepterer den, som man pleier å gjøre, men det er ikke nødvendig. Du kan fint fortsette innstallasjonen uten å akseptere der, det eneste som skjer, er at du ikkefår det programmet som spammer deg med reklame.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hver gang jeg starter opp internet får jeg samme startside. Har prøvd og forandra, men www.mysearchnow.com kommer opp hver gang! Irriterende. Jeg hadde også den, men fikk fjernet den fordi den hadde lagt seg til i "legg til og fjern" programlisten... Ellers kan du sjekke programfil mappa, tror den ligger der... Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Fjernes alle brukerne mine på MSN om jeg avinstalere den og derreter legger de inn på nytt? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Fjernes alle brukerne mine på MSN om jeg avinstalere den og derreter legger de inn på nytt? Hvorfor skulle alle kontaktene dine fjernes? Jeg bare avinstallerte det så var alt i orden.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Fjernes alle brukerne mine på MSN om jeg avinstalere den og derreter legger de inn på nytt? Nei, kontakter osv. blir lagret hos microsoft(skremmende tanke egentlig ) Endret 22. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei, kontakter osv. blir lagret hos microsoft(skremmende tanke egentlig ) Åh, virkelig.. Det viste jeg ikke om engang.. . Bryr meg egentlig ikke da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå