Gå til innhold

Siemens M65 - Uten operatørlås - På vei !

Anbefalte innlegg

Ja, som noen av dere kanskje har merket er siemens m65 ute, men kun med telenor lås, derimot i morgen skal MPX.no få inn denne skjønnheten uten.. www.mpx.no

" Fjernlager: 100+ "

Og, snakket med nordialog idag, som og får inn uten imorgen.. Det betyr: imorgen skal jeg kose meg :)

( ness tipset oss ) :p

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yej!

Da var min Siemens M65 på vei.

Blir visst sendt fra hovedlageret i morgen, det betyr at jeg får telefonen min i over-i-morgen eller på fredag!

Det blir kos! :D

Har folk hardt for det! Flere spør om brukertester av M65, folk legger ut brukertest av M65 så fort de har fått has på en!

Mase er ikke tingen.!

Og til de av dere som maser om det, så kan jeg garantere at jeg skal legge ut en så fort jeg har fått telefonen min!

Hvor mye må du ut med for telefonen på Nordialog Sco0t?

Lenke til kommentar
Yej!

Da var min Siemens M65 på vei.

Blir visst sendt fra hovedlageret i morgen, det betyr at jeg får telefonen min i over-i-morgen eller på fredag!

Det blir kos! :D

Har folk hardt for det! Flere spør om brukertester av M65, folk legger ut brukertest av M65 så fort de har fått has på en!

Mase er ikke tingen.!

Og til de av dere som maser om det, så kan jeg garantere at jeg skal legge ut en så fort jeg har fått telefonen min!

Hvor mye må du ut med for telefonen på Nordialog Sco0t?

et par hundringser mer!

Lenke til kommentar

Hva skjer?

Da jeg snakket med Nordialog i dag hadde ikke de fått inn noen eksemplarer uten opr.lås.

Men det var Nordialog Skøyen & Sentrum.

Har du fått tak i M65 nå Sco0t?

Mitt eksemplar blir visst sendt fra MPX i morgen, dvs. jeg har den tidligst fredag, mulig Lørdag :)

Lenke til kommentar
Hva skjer?

Da jeg snakket med Nordialog i dag hadde ikke de fått inn noen eksemplarer uten opr.lås.

Mitt eksemplar blir visst sendt fra MPX i morgen, dvs. jeg har den tidligst fredag, mulig Lørdag :)

Sitter her med den :D:D:D DriIT FIN! btw, han nordialog mannen bestilte kun 1. til meg :p

Lenke til kommentar
Hva skjer?

Sitter her med den :D:D:D DriIT FIN! btw, han nordialog mannen bestilte kun 1. til meg :p

betalte du mye for den!!!? :dribble:

koster 2700kr på elkjøp.

Endret av jorg
Lenke til kommentar
Hva skjer?

betalte du mye for den!!!? :dribble:

koster 2700kr på elkjøp.

Hvilken elkjøp?

Var det uten abo. eller lås?

Er ikke keen på å vente lenger nå!

Stenger orderen, og kjøper ny på dagen as!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...