Raijin Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har ingen pc'høytalere, og det er litt kjipt å bruke headset hele tiden(spesielt når du vil dele lydopplevelsene med andre.). JEg har et helt vanlig philips stereo anlegg. Mener at det var en digital inn eller utgang på den. Jeg har heller ikke noe lydkort utenom det som er integrert. Har også S/pdif inn og ut på det integrerte lydkortet. Har et Abit Ic7 MAX-3. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er bare å koble på den vanlige høyttalerutgangen på PCen med en jack to phono-kabel av typen: med den siden med 1 i PC-en og den med 2 i forsterkeren. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Takk for informasjonen. Hvor kan jeg kjøpe dette da? Og hva er prisen for noe sånt? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ledningen får du kjøpt på elkjøp f.eks., den koster vel maks 50-lappen skulle jeg tro. Det er ikke nødvendig å kjøpe det dyreste av det dyre når du bare skal bruke den mellom pc og forsterker, kjøper du den billigste du finner på elkjøp, holder nok det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Eller sjekk også Clas Ohlson. Føler at Elkjøp tar et par hundre prosent ektra på småting som kabler kontra andre steder Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Eller sjekk også Clas Ohlson. Føler at Elkjøp tar et par hundre prosent ektra på småting som kabler kontra andre steder Så enig så enig. Sorry for litt OT, men de skulle ha nesten 300,- for en firewirekabel 4 - 6 pins.. ca. 60 - 70,- på webshopene. Måtte bare ha det ut. Biltema har også billige kabler av den sorten der. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Her er et PC-høyttalersett av ganske god kvalitet til en billig penge. Har bestilt selv... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan vet du at det er av bra kvalitet da? Har du hørt det selv? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Takk for alle svar. Tror jeg stikker innom Clas ohlson. Har også erfaringer med at Elkjøp er litt dyrere i forhold til andre... Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå