Gå til innhold

Virus/Worm som fryser PCEN

Anbefalte innlegg

ja, det var noen på IRC som ga meg en link til en "SK" Tweak/Config som man kunne laste ned for og forbedre ping og FPS, før filen var ferdig installert fikk jeg misstanke om at dette var et slags virus eller spyware, så jeg trykker på cancel. Da frøys pcen seg og den reagerte akkurat som jeg hadde trykket på Install og installerte seg, jeg skrudde av og på pcen å så i "prosesser" hvor det var en fil som kjørte som het hadjosw.exe eller noe, jeg avsluttet prossessen og skulle kjøre Norton Antivirus controll, men straks den begynte og scanne frøys pcen seg, dvs, jeg kunne ikke bevege på musa, all mp3 stoppet, ja i det hele tatt bildet "frøs" seg. Jeg skrudde av og på og prøvde og kjøre den gratise ONLINE scannen fra www.antivirus.com, samme problem. Isteden for og kjøre den fra Netstedet lastet jeg den ned og installerte det, samme problemet :(

MVH gb

EDIT: Unskjyld mulig feilpost og rotete skriving :cry:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk hjelp. Vis noen har samme problemet var det bare og gå på start > kjør: "msconfig" > Oppstart og deaktivere begge hojuwdj.exe (I mitt tilfelle var det to) deretter restarter du og kjører virus controll ;)

EDIT: Det er en Trojansk hest, ingen Worm eller et Virus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Neste gang du kommer borti dette, og det kommer du til å gjøre når du aksepterer downloads fra IRC, så kjør en google på navnet, f. eks. på hadjosw.exe

Så finner du masse hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...