Normann Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som vet hvor man kan lage animasjoner og laste dem ned til telefonen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Går det ikke å bare ta et vanlig .gif bilde fra Internett for så å laste det inn på mobilen a?? Jeg har lastet ned ganske mange .gif animasjoner fra Internett, men jeg hakke prøvd å lagt det inn på mobilen.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du må vel ha et program som kan stte sammen bilder til gif animasjoner.. Hadde et sånt program for lange siden, men jeg husker ikke hva det heter... Dermed kan du laste det opp via www.euploader.com eller blåtann-adopter eller noe... Lenke til kommentar
L@zaa Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det finnes flere programmer hvor du kan lage animasjoner.. søk på www.download.com og hvis du finner noe, kan du legge det ut på nettet og taste inn adressen via gprs (bildet altså).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå