Gå til innhold

Sapphire 9600XT. Problemer med BF: Desert Combat.

Raijin

Anbefalte innlegg

For en stund siden kjøpte jeg meg et Sapphire 9600XT. Alt var vel og bra i andre spill som jeg har testet. Men i BF:DC, når jeg spiller de brettene med hav i seg(Favorittene mine) så skjer det et eller annet som gjør at BF lukker seg. Ganske irriterende! Får også litt problemer når jeg setter alle video innstillinger på max... Det er ikke problemer i spillet, men mens jeg er i spillet og trykker på esc tasten, så klikker spillet. Spillet stopper ikke å funke, men det kommer all slags farger på skjermen. Jeg kan fortsatt se menyen og slikt. Men går jeg tilbake til spillet igjen(ved å trykke esc) Så er det jo HELT umulig å spille videre. Brun bakgrunnsfarge, store trekanter på skjermen, og plutselig dukker det opp et fly(som skal være grått)som er grønt... Kan dette ha noe med driverne å gjøre? Jeg bruker de driverne som fulgte med kortet. Tenkte også på å skaffe meg en kraftigere kjøleløsning til kortet, noen som har forslag til kjølere? Forøvrig har jeg bare stock kjølere i kabinettet mitt, og ingen kabinett vifter...

Mitt oppsett:

Abit IC7 MAX-3

Intel P4 2.6C

Maxtor 160GB

Sapphire 9600XT

Corsair XMSPRO 4000 512

Pioneer DVD

Suntek kabinett /m psu inkludert.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...