Joachim_F Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nettstedet GamesIndustry.biz hevder å ha fått bekreftelse fra kilder i Microsoft om at Xbox 2 ikke vil kunne spille Xbox-spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Det høres unektelig ganske rart ut. HVis dette stemmer så kan det jo ikke være lukrativ buisness for Microsoft? Nei, får inderlig håpe det ikke stemmer. Edit. Snek seg inn en..... Endret 22. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Om dette stemmer synes jeg det er dårlig av Microsoft..får meg til å tenke, og ta en ny konsollvurdering når den tid kommer..men ingenting er vel bekreftet Lenke til kommentar
Snorre_TM Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette er vel ikke bekreftet, men med tanke på at de jo har byttet fra nVidia til ATi på skjermkortet og har beveget seg vekk fra x86 prossessor, så er det jo ganske logisk. Hvis eldre spill skal kunne spilles da, så må de vel emuleres og det er vel ikke helt heldig med tanke på ytelse? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Dette er vel ikke bekreftet, men med tanke på at de jo har byttet fra nVidia til ATi på skjermkortet og har beveget seg vekk fra x86 prossessor, så er det jo ganske logisk. Hvis eldre spill skal kunne spilles da, så må de vel emuleres og det er vel ikke helt heldig med tanke på ytelse? Nei, det er nok ikke det. Et annet problem er at hvis ryktene om at Xbox 2 ikke vil komme med HD er sanne, så vil en del Xbox-spill slite litt. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Ganske ulogisk spør du meg.. Blir det samme som og ikke gjøre AMD CPU'er bakover kompatibelt med OS og Programmer.... Eller intel for den sagskyld Endret 22. juni 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men så er spillene skreddersydd for nvidia og x86 prossesorer, så det blir likevell ikke helt det samme. Og skal ikke xbox2 komme med hdd? Det var en uheldig avgjørelse, må jeg si. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis det er tilfellet så er det nok ganske gjennomtenkt strategi tenker jeg, tviler på at liten interesser blant forbrukerene(jeg synes forresten ikke 10% ikke er så lite) er eneste grunn til at det eventuellt ikke blir inkludert. Men ikke stort tap for meg om det ikke er bakoverkompitabelt, er verre med at det ikke blir noe harddisk. Hater å måtte surre med minnekort, mye bedre slik det er på boksen hvor man har "uenderlig"(50 000+ slots) lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg