Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Jeg fikk i går et Trojan Horse virus, men Norton antivirus klarer ikke å fjerne det... Har oppdatert Antivirusen også, men det hjelper ingenting. Kan noen si meg hvordan jeg fjerner Trojan Horse viruset? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 prøv en Online scan på Trendmicro.com. eventuelt, prøv å finn ut hvilken Trojan det er. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 prøv en Online scan på Trendmicro.com. eventuelt, prøv å finn ut hvilken Trojan det er. Ok, da prøver jeg det... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Men ossen finner jeg ut hvilken Trojan det er da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men ossen finner jeg ut hvilken Trojan det er da? norton sa vel vilket virus det fant? Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 norton sa vel vilket virus det fant? Nei, det stod bare Trojan Horse... I stad søkte jeg gjennom hele maskinen og norton fant 2 virus, begge var Trojan Horse, og norton klarte ikke å reparere dem... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Sier ikke Northon hvor viruset er? Da kan du vel bare slette det manuelt. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Sier ikke Northon hvor viruset er? Da kan du vel bare slette det manuelt. Jo, norton sier hvor viruset er, men det går ikke ann å slette det... Norton sier bare: Norton antivirus har oppdaget et virus på datamaskinen handling iverksatt: Fikk ikke tilgang til filen. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Da kjører de(n) aktuelle trojaneren(e). Drep prosessen(e) i oppgavebehandling og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Da kjører de(n) aktuelle trojaneren(e). Drep prosessen(e) i oppgavebehandling og prøv på nytt. Ok, da prøver jeg det... Men jeg skal vel ikke "drepe" system prosessene også? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kanskje du kan prøve å kjøre Ad-aware 6.0, veit ikke om det tar viruset men det er vel vært å prøve? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ok, da prøver jeg det...Men jeg skal vel ikke "drepe" system prosessene også? Jo Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Kanskje du kan prøve å kjøre Ad-aware 6.0, veit ikke om det tar viruset men det er vel vært å prøve? Har prøvd det også... Men tar Ad-aware virus da? Jeg mener å ha hørt at det bare tar spyware og lignende... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ok, da prøver jeg det...Men jeg skal vel ikke "drepe" system prosessene også? Jo Men klikker ikke PC'en da a? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ok, da prøver jeg det...Men jeg skal vel ikke "drepe" system prosessene også? Jo Men klikker ikke PC'en da a? Ikke hvis du bare dreper trojanerne. Du skal ikke drepe feks. svchost.exe. Du kan godt starte maskinen i sikkerhetsmodus. Mulig de ikke starter da. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Kan noen ramse opp de prosessene jeg ikke skal drepe? Endret 22. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvis du søker på mistenkelige prosesser på google vil du finne lignende sider: http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm Her kan du se om prosessen er legitim. Men som sagt prøv sikkerhetsmodus først. Endret 22. juni 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ta å søk på mistenkelige prosesser. to sek så skal jeg finne link. Oki... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ta å søk på mistenkelige prosesser. to sek så skal jeg finne link. Oki... Se ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå