oblivian Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har store vanskeligheter med å skrive @ symbolet ved RDC... Har testet på flere maskiner med samme resultat. Er det noe hos meg eller er dette en kjent sak? Eller skal det til og med være sånn? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hos meg går det greit... Jeg åpnet notepad og skrev alfakrøllen med "ALT GR" og "2" via Remote Desktop. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hmm, merkelige greier... Eneste muligheten jeg har er å kopiere et @ tegn og copy/paste. OK, takk for tilbake-melding. Jeg får lete videre etter feil her da. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis tastaturet (av en eller annen grunn) skulle være satt til engelsk, kan du prøve ALT+2... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Det er nok noe her. Jeg må bare holde ALT GR nede noen sekunder før jeg trykker 2. Jeg får vel leve med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå