uranus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei! Jeg har holdt på med PS litt idag og laget 3 forskjellige reklame bannere for ludrio.no Jeg har fått lov til å bruke bildet av jenta i banneren. Så det er "no problem". Men hva syntes dere om de tre? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dette passer vel best i bildekritikken. *flytter* Synes den første var best forøvrig. Lot meg ikke helt imponere av de to tegningene (no offence altså ). Vet ikke helt hva slags side ludrio skal bli, men de tegningene ga et lite seriøst preg ihvertfall. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg synes også det første er finest, og det ser proffest ut Endret 22. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Utenom at hun var gjort tynnere på den måten - det ser helt forferdelig idiotisk ut spør du meg. man strekker bare ikke et bilde på den måten - akuratt som de speilene på klesbutikker for jenter som buler litt utover slik at de ser tynnere ut. Teit :/ Likte heller ikke skrivten helt der, de har et litt hjemmelaget preg over seg. Du må gjøre dem enklere, mer stilrene og proffe. - Likte forsåvidt Matrix Tegninga litt jeg da, var grei nok - men strekene er aliaset Redigert: Bilder ér trekkt litt innover over X aksen? Sant? - Hmm, det ser så utrolig slik ut. Endret 22. juni 2004 av Velmont Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Emm, den er ikke minska eller noe sånt... Men jeg får vel prøve å gjøre den bedre. Endret 22. juni 2004 av uranus Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den første var best ja, virket meste seriøs... (Selv om jeg tolket den feil med en gang ) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den første var best ja, virket meste seriøs... (Selv om jeg tolket den feil med en gang ) Haha, jeg så ikke dén meningen før du sa det. Din skitne, skitne ape Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jenta var HELT KLART strukket. - Jeg er helt sikker på det, mitt øye lurer meg ikke For å vise deg hvordan hun egentlig skal se ut legger jeg ut min lille test: Ååå, see så søt hun ble nå! Riktig proporsjonert osv - Kanskje bildet var slik da du fikk det, noen har isåfall tulla med det Ikke snilt gjort. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Ok, nå ser jeg det, beklager at jeg sa imot deg. Nå gjenstår det kun å lage en ny versjon av banneren som du sa. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ok, nå ser jeg det, beklager at jeg sa imot deg. Nå gjenstår det kun å lage en ny versjon av banneren som du sa. Hehe, det er godt Lykke til Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 De var fete, men det var egentlig bare dama som jeg syntes passet til å være reklame banner! Ser liksom mer seriøst ut Men det er min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå