Gå til innhold

Min første LCD... Men HVILKEN skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAR jeg 2080UX+ ;) Ville aldri valgt noen annen skjerm heller - i alle fall ikke en 19"

Nei, selvfølgelig ikke - men.

Ville du ha ventet med å kjøpe en skjerm til de kom med 1000:1 < på 20", 21" eller hadde du smelt til med en UX+ idag?

Lenke til kommentar
HAR jeg 2080UX+ ;) Ville aldri valgt noen annen skjerm heller - i alle fall ikke en 19"

Nei, selvfølgelig ikke - men.

Ville du ha ventet med å kjøpe en skjerm til de kom med 1000:1 < på 20", 21" eller hadde du smelt til med en UX+ idag?

Man kan alltid vente på noe bedre, men forskjellen på 1000:1 og 600:1 er bare bonus i så fall.

Mennesket kan visst nok ikke oppfatte mer enn et sted mellom 300:1 og 350:1, så den høye kontrasten går mer på å ha muligheten til å justere seg inn etter vaskelige lysforhold. Men jeg kan jo si at det gir en pen sortfarge i et lyst rom da :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

L788 er etter hva jeg har forstått samme skjermen som L768, bare med USB-hub. Det skal ligge info ute på begge to ett eller annet sted hos Eizo, jeg har bare ikke giddet å finne den selv så jeg støtter meg til nyhetssaken hw selv skrev i våres. Søk på L788 så finner du den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...