Gå til innhold

Skype er ute for Linux

Anbefalte innlegg

I min mening det beste VOIP programmet som finnes er nettopp blitt porta til Linux..

Dette har jeg venta lenge paa.

Jeg bor i Australia og bruker dette geniale programmet hver eneste dag til aa holde kontakten med venner og familie i Norge uten at det koster meg en krone.. Lyd kvaliteten er helt fantastisk.

www.skype.com

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bergtun: hvis du har sett litt på hva info som står om programmet, så står det nettopp det at Skype har bedre lydkvalitet enn med vanlig telefon.

:laugh:

Og Rimi er alltid billigst. Reklame, wil, de prøver å lure deg! Løp!

Når det er sagt, kan det jo faktisk hende at lydkvaliteten er bedre - men det er fordi bergtun sier det, og ikke fordi reklamen sier det.

Lenke til kommentar
bergtun: hvis du har sett litt på hva info som står om programmet, så står det nettopp det at Skype har bedre lydkvalitet enn med vanlig telefon.

Wil wil wil lille gutt..

Tror du paa all reklamen paa tv ? Tror du paa all spam mail du faar om at du kan faa lillekaren x antall inces lengre ved aa tygge noen piller ??

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Wil wil wil lille gutt..

Hva mener du ?

Han mener at du kunne funnet ut at Skype har bedre lydkvalitet enn telefonen ved å lese Skypes egen informasjon om programmet.

Hvorfor han mener dette, aner jeg ikke. :hmm:

Lenke til kommentar

Nok om det, jeg ville bare informerer at det var porta til Linux som er en god nyhet i seg selv, med tanke paa at programvare selskap har sluttet aa drite fullsendig i Linux og faktisk har faatt opp oeynene og innsett at det finnes flere OS enn Widnows.

Men for min del er dette programmet helt genialt siden jeg sparer en del kroner ved aa bruke dette programmet til aa snakke med gamlingene hjemme i gamle landet

Lenke til kommentar
... med tanke paa at programvare selskap har sluttet aa drite fullsendig i Linux og faktisk har faatt opp oeynene og innsett at det finnes flere OS enn Widnows.

Er så veldig enig i dette. Skulle ønske flere selskaper hadde gjort det samme. Vi får bare håpe at Skype kan være med å sette et forbilde for andre selskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...