Gå til innhold

TES: BloodMoon og Tribunal

Anbefalte innlegg

Du kan bli medlem av en faksjon, f.eks. Fighters Guild i f.eks. Balmora, da

kan du hvile i et rom i kjelleren der hvor det står noen køyesenger.

Eller du kan finne hus med et soverom som er tomt, eller leie deg inn på

en kro. Eller bare drepe noen i et hus du liker.(Kan være en fordel å bli medlem av Thiefs Guild først slik at du får vite hvem du skal bestikke for å bli kvitt bounty'n du får når du dreper noen).

Eller hvis du følger hovedquesten i Morrowind så kan du hvile i senga til Caius, eller

andre i Blades Quild.

Leiemorderne fra Dark Brotherhood har mørk jordfarget(brunaktig) armor, de er helt unike i utseende, hjelmen er utstyrt med noe som ligner på briller hvor det ene glasset ser knust ut.(Du får et journal entry etter at du har blitt angrepet om at du skal snakke med en vakt.)

Det kan hende du må hvile noen ganger før det skjer. De sender leiemordere med jevne mellomrom. Husk at hvis du skal spille questen i Tribunal så bør du være ganske high level(20 og oppover), for det går ganske hett for seg i kloakkene i Mournhold. :scared:

Og et lite tips, når du går inn på tempelområdet i Mournhold så er det en liten tass

som spør om penger.Ikke snakk med ham hvis du ikke er skikkelig high level. ;)

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  vidarkri skrev:
Du kan bli medlem av en faksjon, f.eks. Fighters Guild i f.eks. Balmora, da

kan du hvile i et rom i kjelleren der hvor det står noen køyesenger.

Eller du kan finne hus med et soverom som er tomt, eller leie deg inn på

en kro. Eller bare drepe noen i et hus du liker.(Kan være en fordel å bli medlem av Thiefs Guild først slik at du får vite hvem du skal bestikke for å bli kvitt bounty'n du får når du dreper noen).

Eller hvis du følger hovedquesten i Morrowind så kan du hvile i senga til Caius, eller

andre i Blades Quild.

Leiemorderne fra Dark Brotherhood har mørk jordfarget(brunaktig) armor, de er helt unike i utseende, hjelmen er utstyrt med noe som ligner på briller hvor det ene glasset ser knust ut.(Du får et journal entry etter at du har blitt angrepet om at du skal snakke med en vakt.)

Det kan hende du må hvile noen ganger før det skjer. De sender leiemordere med jevne mellomrom. Husk at hvis du skal spille questen i Tribunal så bør du være ganske high level(20 og oppover), for det går ganske hett for seg i kloakkene i Mournhold. :scared:

Og et lite tips, når du går inn på tempelområdet i Mournhold så er det en liten tass

ok.. Takk! :):roll:

Lenke til kommentar
  vidarkri skrev:

Noen som har drept han tassen? Han banker meg ned i mine boots of blinding speed... Er vel rundt level 25 med Goldbrand og det så vidt han merker at jeg slår...... But I'll be back!

Lenke til kommentar

nå har jeg hvilt i caius sitt hus (eller hva han heter) sov 2 ganger og drømte visst noe begge gangene, har gått litt rundt i Balmora, Seyda Neen eller hva det heter helt til Vivec, men ingen som kommer å angriper meg, hvor er det best å bli angripet a?

vil til Mournhold :cry:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på når angrepene begynner, men det er det samme hvor du hviler så vidt meg bekjent.

De begynnte med engang jeg hadde innstallert tribunal.

Jeg dreiv å testa en mod jeg hadde lagd, så jeg var ikke high level engang, kanskje rundt 10-15.

Du får hvile en masse da, så skal du se det tar seg opp. :thumbup:

Lenke til kommentar
  Gromle skrev:
  vidarkri skrev:
Og et lite tips, når du går  inn på tempelområdet i Mournhold så er det en liten tass

Noen som har drept han tassen? Han banker meg ned i mine boots of blinding speed... Er vel rundt level 25 med Goldbrand og det så vidt han merker at jeg slår...... But I'll be back!

Han har 500 i luck, så det er nok derfor han er så vanskelig å ta. Jeg har sett at

endel anbefaler aera magic mot ham, da han reflekterer vanlige spells veldig bra.

Jeg har ikke tatt ham selv, orket ikke mer etter en hel kveld med juling. :cry:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Her er hvordan jeg kom til Mournhold.. Jeg starta spillet, gjorde to quests i Seyda Neen. Så tok jeg silt strideren til balmora og ble medlem av Mage Guild. Første natta jeg sov der ble jeg angrepet av en Dark Brotherhood Assasin som jeg slakta ned. (Han er ganske lett). Etter det gikk jeg å snakka med en av vaktene i balmora. Han ba meg om å dra til Ebonheart, Der skulle jeg snakke med en eller annen fyr (husker ikke hva han het). Han fyren ba meg snakke med en dame i den innerste borgen i Ebonheart, hun har rød kappe. Hvis du snakker med med henne så spør hun deg om hvorfor du vil til Mournhold. Du må velge "I fear that I have been marked by the Dark Brotherhood" Eller noe lignende. Hun teleporterer deg da til en fyr i Mournhold som heter Effe-Tei. Snakk med han for å komme tilbake til Vvardenfell.

Endret av Tha Phreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...