Simkin Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva er det som "kommer med" når jeg installerer Tribunal? har fått installert Bloodmoon, har gått litt rundt på øya uten å finne/se noe særlig interessant.. noen som har noen tips til hvor jeg kan gå å finne/se noe på øya? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det var en ny by såvidt jeg husker. Husker ikke helt hvordan man kom dit men jeg tror det stod i den lille manualen som fulgte med. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Med tribunal får du tilgang til byen Mournhold, hovedstaden i Morrowind. Du får muligheten til å dra dit, fra Ebonheart tror jeg, et stykke ut i det ordinære spillet. (Hvis du møter på de rette folka ). Med Bloodmoon får du muligheten til å dra til en helt ny øy (Nord-populert) fra Khuul. Denne øya er ganske stor og inneholder mange ulike oppdrag. Jeg personlig har Game of the year edition (XB), der alle tre delene av spillet er vevd sammen fra start, noe som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Nå har jeg installert Tribunal også.. men nå får jeg opp feilmeldinger, chunk size too big og weather not 100 percent eller noe sånt... blir det d samme hva jeg installerer først av bloodmoon og tribunal?? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du må vel installere Tribunal først, også Bloodmoon. Ville ikke funke hos meg når jeg gjorde det i motsatt rekkefølge.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du får hovedquesten til Bloodmoon av en i Fort Frostmoth. Den går ut på å bygge en handelsstasjon litt nordvest for fortet. Etterhvert så skjer det endel ting rundt på øya som du blir dratt inn i. Questen en meget bra, så det er bare henge med. Du bør ha en karakter som er litt highlevel da det går en smule varmt etterhvert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 kolonien er ikke Mainquest'n det er en egne quest main questen begynner med at du skal finne ut av hvorfor folka i fortet er så sure Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 kolonien er ikke Mainquest'n det er en egne quest main questen begynner med at du skal finne ut av hvorfor folka i fortet er så sure Det stemmer det, hadde helt glemt de sure alkisene. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 ok.. fant ut att jeg måtte legge inn Tribunal først.. har nå sletta alt å lagd det inn på nytt.. så nå har jeg alle 3 men, på BloodMoon øya.. der angriper jo alle meg, bjørner, ulver, folk, å sånne rare vesener som rir rundt på dyr... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nei, de er ikke særlig gjestfrie på øya, men du kan alltids gå rundt endel av dem. Du må bare leve med det, ihvertfall så slipper man de h**** flyveøglene. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ok.. fant ut att jeg måtte legge inn Tribunal først.. har nå sletta alt å lagd det inn på nytt.. så nå har jeg alle 3 men, på BloodMoon øya.. der angriper jo alle meg, bjørner, ulver, folk, å sånne rare vesener som rir rundt på dyr... ossen lvl er du på? det er ikke så lurt å klikke løs på bjørner osv da... Men en ting som er kult som du tjener på er med Tribunal da.... det er lagt inn noe nytt slik at du blir angripet av "Dark brotherhood" De har ganske bra armor som er viktig... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 ok.. kan noen forklare meg hvor jeg finner den "tribunal" byen? hehe, kjett å gå rundt å lete.. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja den kan jeg Først drar du til byen Ebonheart som ligger sørvest for vivec Så snakker du med en kar som heter effe-tei... han kan teleportere deg til mournehold... når du kommer dit burde du innvestere penger i en bodyguard... de er kjekke Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ja den kan jeg Først drar du til byen Ebonheart som ligger sørvest for vivec Så snakker du med en kar som heter effe-tei... han kan teleportere deg til mournehold... når du kommer dit burde du innvestere penger i en bodyguard... de er kjekke ok takk! skal jeg prøve det.. jeg må ikke ha noe magic skills eller noe sånt for å blir teleportert? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nope... bare å snakke med effe-tei Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Nope... bare å snakke med effe-tei ehm.. hvor i byen er han a? har tatt en kjapp tur nå.. fant ingen.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ehm.. hvor i byen er han a? har tatt en kjapp tur nå.. fant ingen.. Først må du bli angrepet av en fra Dark Brotherhood, så må du snakke med en vakt(hvilken som helst) om angrepet, da blir du henvist å prate til en kar i Ebonheart(befinner seg på trappa i indre borggård), hvor han igjen gir deg navnet til en mage som kan teleportere deg til Mournhold. Mage'n befinner rett til høyre innafor døra i det innerste slottet i Ebonheart.(Der hvor The Duke bor i andre etg.) Hvis du ikke gjør det i denne rekkefølgen så vil ikke Mage'n teleportere deg. Lykke til og kos deg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Først må du bli angrepet av en fra Dark Brotherhood, så må du snakke med en vakt(hvilken som helst) om angrepet, da blir du henvist å prate til en kar i Ebonheart(befinner seg på trappa i indre borggård), hvor han igjen gir deg navnettil en mage som kan teleportere deg til Mournhold. Mage'n befinner rett til høyre innafor døra i det innerste slottet i Ebonheart.(Der hvor The Duke bor i andre etg.) Hvis du ikke gjør det i denne rekkefølgen så vil ikke Mage'n teleportere deg. Lykke til og kos deg. å hvordan vet jeg att han er fra dark brotherhood? (lenge siden jeg har spilt morrowind nå) og er han som skal angripe meg i Ebonhearth? Endret 23. juni 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Etter du har installert tribunal, så bare rester du. Da blir du angrepet av en assassin også prater du med en vakt. Endret 23. juni 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Etter du har installert tribunal, så bare rester du.Da blir du angrepet av en assassin også prater du med en vakt. har resta, men får bare opp "its illegal to rest her" si en plass der jeg kan reste og bli angrepet av en assasin (vet forresten ikke hvordan de ser ut ) Endret 23. juni 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå