Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch har kjøpt Bluecom

Anbefalte innlegg

Fikk denne i mailen i dag.

CATCH Communications ASA overtar BlueCom AS

Oslo/Bodø, 22. juni 2004—CATCH Communications ASA (OSE: CATCH) har inngått avtale om å kjøpe 94,97 prosent av aksjene i BlueCom AS (”BlueCom”). De resterende aksjonærene i BlueCom vil få tilbud om å selge sine aksjer i BlueCom på tilsvarende vilkår.

Dermed blir to av landets mest innovative og lønnsomme bredbåndsaktører ett selskap. Det nye selskapet er den klart største utfordreren i bedriftsmarkedet for bredbåndstjenester, og er svært godt posisjonert for videre vekst i det hurtigvoksende småbedriftsmarkedet og innen hjemmekontorløsninger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan blir dette for de som hadde tenkt seg 3000/640Kbps til 599,- av Bluecom? Catch tar jo hele 827,- for 3000/512Kbps!

Ingenting vil jeg tro, Catch har vel aldri satset helhjertet mot privatmarkedet.

Bluecom har tyngden sin i privatmarkedet og det er derfor Catch har kjøpt de for og få en større del av dette markedet.

Alle inkl Catch vet at dette markedet er prisfølsomt så de lar nok BC drive i fred med sine ting.

Lenke til kommentar
Hvordan blir dette for de som hadde tenkt seg 3000/640Kbps til 599,- av Bluecom? Catch tar jo hele 827,- for 3000/512Kbps!

Catch påstår de er billige, men de er jo dyrere en de fleste!

og man får MYE bedre ping tider oss catch, betaler gladelig de ekstra kronene for det :yes:

Lenke til kommentar
Fikk denne i mailen i dag.

CATCH Communications ASA overtar BlueCom AS

Oslo/Bodø, 22. juni 2004—CATCH Communications ASA (OSE: CATCH) har inngått avtale om å kjøpe 94,97 prosent av aksjene i BlueCom AS (”BlueCom”). De resterende aksjonærene i BlueCom vil få tilbud om å selge sine aksjer i BlueCom på tilsvarende vilkår.

Dermed blir to av landets mest innovative og lønnsomme bredbåndsaktører ett selskap. Det nye selskapet er den klart største utfordreren i bedriftsmarkedet for bredbåndstjenester, og er svært godt posisjonert for videre vekst i det hurtigvoksende småbedriftsmarkedet og innen hjemmekontorløsninger

De har vel samarbeidet i flere år så spørs om det fører til de helt store endringene for oss kunder.

Lenke til kommentar
De har vel samarbeidet i flere år så spørs om det fører til de helt store endringene for oss kunder.

Nja, vi får se.

Jeg gleder meg til at de flytter kundene over fra TN sitt utstyr til Catch sitt i de områdene hvor dette er utbyggd.

Lenke til kommentar

Catch påstår de er billige, men de er jo dyrere en de fleste!

og man får MYE bedre ping tider oss catch, betaler gladelig de ekstra kronene for det :yes:

Er helt enig..

Har sjøl Catch og betaler gjerne litt ekstra for stabile linjer og lav ping

Lenke til kommentar
Hva betyr dette for eksisterende bluecom kunder, som f.eks meg, som har bindingstid enda?

Ingenting vil jeg tro, BC skal fortsette under eget navn som før bortsett fra at man på noen steder vil flytte kundene over fra Telenor sitt utstyr og over til Catch noe som bare er positivt på alle måter.

Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22/06/2004 : 16:52

QUOTE (Lex-Icon @ 22/06/2004 : 16:50)

Hva betyr dette for eksisterende bluecom kunder, som f.eks meg, som har bindingstid enda? 

Ingenting vil jeg tro, BC skal fortsette under eget navn som før bortsett fra at man på noen steder vil flytte kundene over fra Telenor sitt utstyr og over til Catch noe som bare er positivt på alle måter.

Eller jeg kan omformulere: Jeg har 720 linje nå og betaler 395,- i måneden (prisen er redusert til 349,-, men jeg har bindingstid enda), men jeg ser at catch har 1000kbits linje til 413,- i måneden, kan jeg bare ringe catch og få forlenget bindingstid hos de for å få 1000kbits linja?

Et logisk valg ville jo være og ringe dem og spørre ?

Jo skal gjøre det, tenkte kanskje noen hadde litt peiling umiddelbart ;)

Lenke til kommentar
Eller jeg kan omformulere: Jeg har 720 linje nå og betaler 395,- i måneden (prisen er redusert til 349,-, men jeg har bindingstid enda), men jeg ser at catch har 1000kbits linje til 413,- i måneden, kan jeg bare ringe catch og få forlenget bindingstid hos de for å få 1000kbits linja?

Da må sentralen være utbyggd fra Catch sin side, og er den det vil det nok ta endel uker før disse tjenestene er samkjørte og man har fått alt på plass.

I følge Bluecom så vlle det ikke skje noe som helst merkbart for kundene før ut på høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...