Dr. Mobius Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 En kompis ringte meg i går og lurte på hvorfor hastigheten på linja hans kun var 64kbps. Jeg ba han sjekka kvota si. Den viste 17.25GB. Men han fikk ikke bestilt påfyll, fordi hele knappen forsvant og ble erstattet av en knapp som sa at han kunne få høyere hastighet på linja si (info og bestill). Da han trykket på den knappen fikk han feilmelding. Denne: Method Not Allowed The requested method POST is not allowed for the URL /adsl/index.htm. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at www.telenor.no Port 80 Det same skjedde faktisk med meg også når jeg skulle prøve... Kvota bytter mellom 0.25GB/0.30GB/17,25GB helt random. Men jeg har fortsatt hastigheten min jeg da... Noen som har vært borti det samme? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ring 05000, eller gå til telenors direct support eller hva det heter (web irc) \\Sp33D Lenke til kommentar
kada00 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde samme problem her om dagen! Logget meg på support-chatten til Telenor og fikk det fikset på sekunder. Fikk også beskjed om at jeg slapp å laste ned påfylling senere:) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Bare logg deg inn på online.no, du trenger ikke gå inn på support chatten for å fylle opp. Det er jo vanskeligere. Og etter hva jeg har fått med meg så skal man slippe det påfyll greiene nå. Det slapp vi etter 19.Juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå