Rikky Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det noe problem å montere vannpumpen helt inntil en harddisk? Tenker på magnetisme osv.. Regner med at dette går bra, ville bare forsikre meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Går helt fint det, har hatt den stående slik i mitt Lian Li kabinett i ca 1 år. Lenke til kommentar
korny Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Min Eheim 1250 lå klistra helt intil hardisken. ble lit red når hardisken bynte og lage rare lyder. lyden stoppa når jeg flyta hardisken. Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Må være litt forsiktig med tanke på vibrasjoner, blir det for mye vibrasjoner i harddisken begynner den og oppføre seg rart, og som sagt lage rare lyder, kanskje ikke virke i det hele tatt. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har en Eheim 1048 som ligger inntil harddiskene mine, går supert det, har ikke merket noe ustabilitet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ok, da tar jeg sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå