ATi-Radeon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei, jeg har noen problemer med cute news, jeg har det option panelet forran meg og det funker fett, men hvor kommer nyhetene hen?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 om du leiter litt rundt, så finner du ut hvilka fil alt blir skrive til.... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 hmm, nettopp den jeg ikke finner, skal blir /show_news.php men den siden er helt hvit selv om jeg laga en test news Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Får du Yes på alle system selfchecks? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 på begynelsa da jeg skal instalere? ja er ferdig med den bite.. bare alle står på 777 nå Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Good Morning oystein Some stats System SelfCheck Active News 2 Can write to news.txt Yes Active Comments 0 Can write to comments.txt Yes Archives 1 Can write to users.db.php Yes Users 1 Can write to archives dir Yes News.txt Size 225b Comments.txt Size 28b Hvis det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå