Gå til innhold

Hjernetrim! Værsågod, bli gal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok den endelig, men hadde det ikke vært for denne tråden og alle dens avslørende poster - hadde jeg fortsatt med min logiske tankegang. Etter jeg gidde opp logikk - trykte jeg på roll/check noen ganger- og fant ut sammenhengen mellom svaret og de terningene som var der. Helt idiotisk dumt :)

Tok meg noen gode minutter med gjetting før jeg tok den gitt...

Lenke til kommentar
he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out.

Jeg klarer den ikke... :D

Haha, minner meg om han dumme i klassen som ikke skjønte seg på matten, derfor brukte han unnskyldningen: Einstein strøk i mange fag fordi han var for smart, det er sånn det er med meg òg.

Lenke til kommentar

ah... NÅ skjønte jeg den. Hvorfor i all verden begynte jeg å tenke logikk og sånn? den var jo dritenkel når man først kasta bort all lærdom og så på den som det den er... Tror en 10-åring klarer oppgaven raskere enn en med høyskoleutdanning...

Lenke til kommentar
Hah! Riktig på første forsøk! :D

det ville jeg ikke skryti av... se bare hva han skriver under :

and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out.

Det er noe han la til sånn at dumme mennesker skal føle seg overlegen fordi de ikke klarer oppgaven. Klarer man å tenke enkelt som i dette tilfellet og komplisert i andre tilfeller (Holger er mattekongen på forumet) så viser det at man virkelig er flink.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...