Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ble ikke gal... SKuffet Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Skjønte den fremdeles ikke.... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 aaaaaaaarg! har sittet i 2 måneder!! men har enda ikke funnet ut hvordan den løses! kan noe PM'e meg med svaret? please? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi som ikke så denne posten før nå, kan vel erge oss over at linken ikke lenger virker =( Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jepp, det samme tenkte jeg også... Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 http://www.borrett.id.au/computing/petals-j.htm Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Made it Dette kvalifiserer ikke som klassisk "hjernetrim" i og med at det ikke er logikk som blir brukt, men fantasi.. så hvis du tenker matematisk (som meg) får du det mest sannsynlig vanskelig Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jepp, utrolig tåpelig løsning. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Har brukt over 6 timer tilsamen nå(over ca 6 måneder) og forstår fint lite av hva som skjer med den der greia. Endret 17. oktober 2004 av Carrox Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kan ikke noen røpe svaret snart a? Blir lei av all den feilinga (kanskje fordi jeg er for smart) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hohoo, mej er smart! Mej vet løsningen! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hohoo, mej er smart! Mej vet løsningen! Da er det vel egentlig omvendt Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 gøy at linken fungerer så bra da. Ble veldi nyskjerrig her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Litt morsomt at folk faktisk tror på at jo lengre tid man bruker, jo smartere man er. Det har faktisk med at de som er veldig smart overkompliserer ting, mens de "mindre smarte" ser det med en gang. Med mindre du er nobelprisvinner er det mulig at du bare ikke er kjapp nok til å skjønne det. Ikke at det er så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Litt morsomt at folk faktisk tror på at jo lengre tid man bruker, jo smartere man er. Det har faktisk med at de som er veldig smart overkompliserer ting, mens de "mindre smarte" ser det med en gang. Med mindre du er nobelprisvinner er det mulig at du bare ikke er kjapp nok til å skjønne det.Ikke at det er så veldig vanskelig. Det som er, er at de fleste vil prøve å finne et logisk system basert på matematikk. Dette kvalifiserer ikke som klassisk "hjernetrim" i og med at det ikke er logikk som blir brukt, men fantasi. Men du har jo delvis rett, hvis man bruker veldig lang tid kan det jo også tyde på at man ikke er den aller kjappeste i hodet. Og hvis man er veldig rask, betyr ikke det at man er dum, men heller at man klarer å tenke litt mer ulogisk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nå har det seg slik at det ikke spørres om hvilket tall som er neste eller lignende, det spørres om hvor mange kronblad rosen har. Ergo burde man skjønne at man skal tenke utenom matematisk logikk. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Plz, jeg er dum som et brød og klarer seriøst ikke det der. Kan noen være så snill å PM'e meg løsningen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er mye bedre å finne ut av seg selv. Men jeg sender PM alikevel, så kan du lese den om du ikke får det til. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Linken virker ikke... *teste i IE* EDIT: Nope virker ikke Endret 17. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå