Mr.Devil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det der er ikke godkjent som hjernetrim. btw, klarte den på første. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Detta var gjennomført slemt. Kunne sitti i hele natt jeg hvis det ikke hadde vært for at det første eksempelet gav deg et hint Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har noen blitt gale enda? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kan noen sende meg PM med løsning? jeg er i ferd med å klore meg selv opp i trynet. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 den var TEIT, men simpel. men fortsatt TEIT. Har man bare hadde skjønt hva i HÆLVETTE det var som stod der så hadde den kanskje ikke hvert så vanskelig i begynnelsen. BTW: klarte den etter 3 min. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 It had taken Dr. Duke well over a year himself, and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out. Aaah, derfor det tok så lang tid. Neida, tok ikke så lang tid. Fant an ut etter litt brainstorming. [brainstorming]terning,rose?terning,rose?terning og rose? terning+rose? terning/rose?terning=rose?terning=rose?!...!!![/brainstorming] Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) åå, lett. Men gidder ikke å sende PM! Dem sier jo nesten svaret i denne texten: "There are who many petals around the rose?" Norsk: Hvor magne roseblader er det rundt rosa? Endret 22. juni 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Takk for PM alle sammen. Holdt på å bli helt gal. NOT COOL. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Å fy satan så ekkelt å finne ut åssen det fungerte! Jaja, tok meg nå bare, skal vi se, ca to timer (inkl. ca 1time 50minutt pause)! Endret 23. juni 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gikk greit tror jeg.. med hjelp fra de som postet her Takk folkens, denne hadde drevet meg fra vettet tror jeg.. hehe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 ÅÅÅ ja sånn det funker ja ja var jo ikke så ille da .. selv om jeg leste hele poste først da Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det var da ikke så ille, bare å lese hva spillet/mindtwisteren heter det, så går det greit. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 først trodde jeg faktisk at amrikanere kalte øynene for roser, skumleste, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tar den fremdeles ikke og jeg er medlem av Mensa. Finner ingen spor av rekker, logikk eller noe annet. Antar at det er noe helt annet, snarere noe banalt. Kvalifiserer ikke som hjernetrim. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) får riktig hver gang, det er alltid partall men skjønner den fremdeles ikke Er jeg bare dum eller tror jeg den er mer invikla enn den er ? Endret 23. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er en enkel og banal løsning. Alle burde finne det ut, om de bare tenker på hva som kan i en abstrakt måte tilfredsstille til kravet om at det er "rosens kronblader". Kverna: Hvis du får riktig hver gang, med hvilken tankemåte får du det? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Fikk endelig til den hellvetes testen. ble sur av hvor enkel den egentlig var Endret 23. juni 2004 av Sivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå