Gå til innhold

Hjernetrim! Værsågod, bli gal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Jeg kjedet meg litt i dag så programmerte det inn i delfi så jeg fikk det som exe fil og kan sende det til venner uten at de kan søke på det engelske navnet og finne løsningen;) :p

NB! Hvis noen skulle gidde å prøve programmet mitt så ligger det ingen hall of fame liste ute for øyeblikket.. vet ikke om jeg gidder å lage en med det første heller:P så ikke send meg mail:P

edit: jeg slet i 2 timer med den.. pappa brukte 3 min.. :S tror det er en slags omvendt iq-test:P hehe;)

Endret av lathorv
Lenke til kommentar

Jeg leste løsningen på internett, siden jeg er stokk dum. Problemet er at jeg fortsatt ikke skjønner logikken. Hva har det hele med roseblad og gjøre?

Nå leste jeg forklaringen på internett. Det var ganske smart egentlig, og jeg er veldig skuffet over at jeg ikke klarte det. Angrep problemet helt feil.

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar

Jeg klikker snart, nå har ejg både banna til morra mi, har skreke til søstra mi, men finner forsatt ike utav det :(

Kan noen sende meg PM? , skjønner forsatt ikke noe utav den, selv etter å ha lest igjennom utallige poser her :S

Hvor mange roseblader er det rundt rosa? sier meg ingenting

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar

Å! Værsåsnill! Kan ikke noen spare meg for denne lidelsen! Jeg takler det ikke mer! Jeg kommer aldri til å klare det! :D

EDIT: Gjør egentlig ikke noe, leste de background-greiene: " and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out." ;)

Endret av Silje:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...