schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Sikkert mange som har sett denne før (og kommer til å kommentere det her), men til glede(?) for folk som ikke har sett den: Petals around the rose Tok meg (og noen andre) en stund for å skjønne det... EDIT: det er veldig viktig når dere tror at dere har skjønt det, eller fått riktig, ta den 3-4 ganger til for å se om du faktisk kan den eller om du bare gjettet riktig... Disse har klart det (send PM med løsning): -Mr.Berg -HolgerLudvigsen -notarget -fredrikb -endrebjorsvik89 -morcan -steffe -Jon@s -Laman -Sc0oT -arvjakob -enden -MagE -Blackslash -Skurupu -dD. -dub -<[47]> -nerdVANNA -Overdox -FtZ- -Kina bill -Carnifex -eXploid -CtM -notalive -Sivert -$k$ -exeter -SteffyBoy -fargoth -aadnk -Zephyros -JEG76 -SEC44 -GSM -Ext-Seeno -aklla -mais -^fmj -Zyklon -Bandidos Pelle -gordito -hwknut -shabador -wh1te -AndyG -So -uberhunter -orcblood -Loffelur -owgrant -Henrik2k -Glen_ -ericthelord -Prebo -illvit -Lungemannen -CurSe -Dotten -tøbbi -Wobokel -Raggi -mr_menace -Jan-Erik -drange_net -D3nnis -MiteS -Lord-Myrrah -Wayshot -rc-marcus -Registrert -Zed-smeltelim -omiro -The_Darkness -glx-rider -unwill -Sivblom -TheDarkListener -H4ngm4N -goliatmo -Rune_F -Acolyt3 -joku -Loerand -ex0n -Llandari -Blax -MRN -TeggY -Orresnei -Lar5 -razh0rh -lathorv Endret 15. januar 2006 av schmelck Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ah, nå forsto jeg den. Hehe Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva er en petal? Hva er en rose? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Fikk rett første gang, så nå gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hva er en petal? Hva er en rose? pet·al ( P ) Pronunciation Key (ptl) n. One of the often brightly colored parts of a flower immediately surrounding the reproductive organs; a division of the corolla Rose = rose Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva har roser med terninger å gjøre? Eller er det dét man skal skjønne? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hva har roser med terninger å gjøre? Eller er det dét man skal skjønne? Det er det du skal skjønne... wh1te: lol Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skjønner ikke en dritt. Har sett denne før - kan noen please forklare? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skjønner ikke en dritt. Har sett denne før - kan noen please forklare? Hehe, da er jo hele morroa borte... Kan hinte noe om at det har noe med navnet å gjøre! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 pet·al ( P ) Pronunciation Key (ptl)n. One of the often brightly colored parts of a flower immediately surrounding the reproductive organs; a division of the corolla Rose = rose altså blomsterblad, kronblad Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hah! Riktig på første forsøk! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ÅÅÅH! NÅ skjønner jeg Grattis (til deg også Holger), selv så tenkte jeg heeeeelt feil og brukte en god stund... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ÅÅÅH! NÅ skjønner jeg Men så skjønte jeg ikke igjen... Hvorfor "skjønte" jeg det de fire første gangene og nå tar jeg bare feil? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 tOK'n etter 1 min eller no sånt. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Men så skjønte jeg ikke igjen... Hvorfor "skjønte" jeg det de fire første gangene og nå tar jeg bare feil? Det er det mest irriterende, du tror du har skjønt det, men så tar du den et par ganger til og da plutselig så går teorien i vasken... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) ok.. den var enkel:p Irriterende enkel... Da jeg fant det ut så ble jeg sint grunnet hvor lett det egentlig er... EDIT: dere som har klart det, dere har vel tatt den 3-4 ganger for å være sikker? Endret 21. juni 2004 av schmelck Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis folket vil så kan dere sende meg Pm med hvordan dere klarte den så kan jeg lage en liste over hvem som har klart den i første post, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå