Freestyler^ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei, lurte på om det er noen plasser jeg kan bestille en sånn del til waterchill settet mitt, den der som styrer vifte hastighet og som skrur på pumpa og vifta på nrå maskinen starter. Den er ødelagt og vil gjerne ha vannkjølinga opp igjen.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Se på asetek.com sine sider. De har en engenwebshop der som muligens har denne delen. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis jeg ikke finner på Asetek sine sider, er det noe håp da? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du klarer altids og få starta pumpa og vifte. Ka om å berre koblle vifte direkte på 12 v da? og pumpa på 12 eller 230 v ? edit : skrivefeil Lenke til kommentar
korny Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) www.netconnection.no har den du ser etter. Endret 22. juni 2004 av korny Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Tusen takk. Hadde glemt av netconnection. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du klarer altids og få starta pumpa og vifte. Ka om å berre koblle vifte direkte på 12 v da? og pumpa på 12 eller 230 v ? edit : skrivefeil Ikke koble en 230V pumpe på 12V, denne du leter etter?, det som har skjedd er nok at loddingen er for dårlig og har løsnet(der du setter på strømkontakten fra psu). Lodde disse punktene på nytt og det skal være oppe å gå, slik var det til meg en gang. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Jepp, du hadde rett der. Var den greia som løsnet men jeg orker ikke få noen til å lodde den.. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Min slik har også blitt ødelagt en gang.. men problemt mit var att kabinett knuste den (!) Den havnet under kabinettet under montering Jeg vurderte å kjøpe ny på asetek.dk , men jeg bruker den gamle, selv om den kan slutte å virle... er den på netconnection.no den samme som denne? Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Det ser da sånn ut.. Men er ikke den du fant mye dyrere en den på netconnection? Endret 23. juni 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hos netconnection er det bare å glemme å handle med visa så det kommer frakt i tilegg, bestiller slikt fra asetek jeg, der kan du bruke visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå