acon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei... Skal bygge meg en pc snart, og lurte i den forbindlese på hvilken PSU jeg skulle velge. Selve strømforsyningen skal ikke brukes før til høsten, men jeg har tenkt å lage meg et kabinett og vil helst ha PSUen innedørs... iallefall valgt før jeg begynner. Kjipt å kutte feil ! Har tenkt på denne men er i tvil etter at jeg hørte at den hadde lite A på 12v+'neller noe slikt. Forsto det slik at dette var negativt. Hvilken strømforsyning bør jeg velge?? Kravene er: 1. Billig... dvs økonomisk(mye for pengene) 2. Kraftig... krafitig nok til å drive pcen jeg planlegger(2cdrom, 2 hardisker(gjerne 10000rpm), floppy disk, 6vifter..... kommer ikke på mer) 3. STILLE... satser på en stillegående maskin. VIKTIG!!!! Finnes en slik PSU!? Lenke til kommentar
korny Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 den funker finnt så lenge du ikke har planer om og klokke så mye. du har alerrede lagt ut denne topicen fra før av. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Sjekk Microplex sin Mist serie- de er av god kvalitet og stillegående. Samme gjelder forton source strømforsyningene de har. Ellers har komplett osv en del power som er i stille serie North-q er gode strømforsyningen til en kurrant pris. Forrsten, du trenger ikke et stille power med to 10K harddisker hylende... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 MIST fra Microplex eller BeQuiet fra 3DfxCool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå