Gå til innhold

Hvordan bli bounty hunter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For at du skal bli Novice Bounty Hunter må du ha Master Scout,Master Marksman og 50000combat xp.Så er det å få nok XP til 16skillbokser og ha 620apprentice points og så er du Master Bounty Hunter :)

Med andre ord; det tar lang tid å bli Bounty Hunter.

Lenke til kommentar
Nei,ikke så lang tid å bli Novice hvis du erflink til å "grinde".En uke hvis du spiller og jobber deg oppover effektift (fra Novice Scout/Novice Marksman til Novice BH)

Jeg vil ikke kalle meg selv Bounty Hunter annet hvis jeg er nærmest master. Det tar en tid etter min mening. Men stort sett alle elite professions tar sin tid :)

Lenke til kommentar
Nei,ikke så lang tid å bli Novice hvis du erflink til å "grinde".En uke hvis du spiller og jobber deg oppover effektift (fra Novice Scout/Novice Marksman til Novice BH)

..men grinding er djevelens verk, husker du :p

[/internal message]

Det er ikke så ille å gå og harveste dyr i dathomir og andre steder, og for survival/trapping exp bare vær utafor theed og kast feller på små dyr og fisk :)

Angående marksman, bare få deg armor, buffs, og bein rundt på endor :p

edit: du bør klare det på under ei uke hvis du dedikerer all tid til å grinde deg oppover

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

å grinde xp, altså drepe masse sånn at du kan gå opp i lvl!

å BH er en av de tyngste grindene du kan velge, tar veldig lang tid å du sitter igjen med veldig lite når du har blitt master. Tracking droidene funker ikke engang! så du kan ikke hunte jedis heller! :thumbdown:

Lenke til kommentar

hmm, nå skal de fjerne master scout som en nødvendighet for BH! Dette kan gjøre BH veldig farlig for jedis, med dette vekke så kan du være f.eks. BH 4044 og Master TKA! dette vil lett ødelegge en jedi, nesten så jeg angrer på at jeg droppet MBH :ermm:

Lenke til kommentar

Nå trenger man bare Master Marksman og exploration4 i scout for å bli bh + 50k combat xp.

Min digge template blir nå MBH, M Pistoleer, og 1-1-3-0 i medic

Speed cappa pistoleer med de-10 eier, jedis skal framover bli drept mye av meg.

Endret av Phoenix-Hawk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...