LarsP Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Å? din pedant! Solyaris aka Solaris aka ???????, alle titlene kan brukes. Cinemateket og diverse filmklubber har lenge brukt Solaris, selv om titelen er amerikansk så er den mest brukt her i Norge. *kosehpå* Ville bare fjerne en eventuell misforståelse blant de uinvidde. Forresten - til dere som gleder dere til å se "Hell Boy". Huff, jeg ble skuffet da jeg så den på kino. Det ble liksom ikke noe mer enn -en helt grei actionfilm-. Endret 10. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du er tilgitt LarsP, hadde du derimot rettet meg på stavingen av ordet tittel så... En annen film jeg ser frem til er Pitch Black 3, selv om Chronicles of Riddick var hjernedød underholdning så var det sci-fi, og det sluker jeg rått. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kommer pitch black 3? husker å ha sett 1 der de var på en annen planet med 2 soler. Å når det ble sol formørkelse kom det fult av med uhyrer, var egentlig ikke så værst: du kjenner vel leif du og Endret 10. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 SÅ gleder jeg meg til farenheit 911 da seff, hvordan kunne jeg glemme det. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ser frem til Transformers, live action clicky *mimre* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kommer pitch black 3? Ja, men i mellomtiden kan man jo se Pitch Black 2 aka The Chronicles of Riddick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå