Gå til innhold

Hvilke filmer gleder dere mest til?


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AVP (men siden det er Paul W.S. Anderson som har regien er 80% sikker på at det blir en drittfilm)

Må ikke si sånt :p Paul W.S. Anderson lager jo gode filmer som Mortal Kombat,soldier,Event Horizon og Resident Evil.

Event Horizon er i mine en av de bedre sci-fi-grøsserne som har blitt laget. :ermm:

 

Den skremte i allefall dritten ut av meg da jeg var 11. Den er fremdeles fast inventar i DVD-hylla mi.

 

Mortal Kombat er kul siden Sub Zero er med:

 

avatar_is_liek_zo_kewl :p

 

 

PS: (tigerdip): Den filmen er laget av Katsuhito Ishii, han er raring han!!! Men,jeg skal si meg enig. Miike er en sjuk mann! ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Spider-man 2

I, ROBOT

SW Episode III

 

Ellers vil jeg bruke mer tid på å se hva som kommer fra Europa og østen fremfor Hollywood. Men f.eks. I, ROBOT - MÅ jeg se, og den vil garantert finne veien til DVD samlingen min, samme med Spider-man 2 og en samlepakke med alle 6 SW filmene når det kommer ut.

 

Venter på en lovende sci-fi film fra Japan som kommer etterhvert, inspirert av historien bak Matrix så vidt jeg vet, har selvfølgelig mistet alle bokmerkene mine da.. :(

Lenke til kommentar

AVP tipper jeg blir katastrofal.

 

Først var det Scott, så var det Cameron, så var det Fincher, så var det Jeunet. Så var det, ehh... Anderson?!

 

Nei, duverden, det navnet passer overhodet ikke inn der. Joda, det kan godt være han klarer å gjøre noe nytt, eller koke opp noe rimelig sebart, men etter tidligere erfaringer å dømme er ikke akkurat han typen... til å klare det... eller i det hele tatt til å prøve.

Lenke til kommentar

King Arthur

Tror ikke spiderman blir så bra jeg :no: men jeg syntes ikke den andre var så bra heller da.) ikke ta det ille opp. ;)

Shrek 2

Starwars 3 *be om at den ikke blir like dårlig som 2* :(

 

 

BTW Solider me kurt russel den er jo bare uber|337 haxxzzzorr da. :ermm: neh.

Endret av Izor
Lenke til kommentar

Taking Lives, med Kiefer Sutherland, er også en film jeg gleder meg til å se.

 

Rush Hour 3 er dem også i full gang med å lage. Selv om filmene til Jackie Chan ikke akkurat er dritbra, så er de morsomme. Shanghai Dawn kommer også, muligens i 2005.

 

Mission: Impossible 3 blir vel også en höjdare i 2005.

 

Og så skal vel også 'Den 3 Bølgen' kjøpes i morra.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...