Zemeckis Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 AVP (men siden det er Paul W.S. Anderson som har regien er 80% sikker på at det blir en drittfilm) Må ikke si sånt Paul W.S. Anderson lager jo gode filmer som Mortal Kombat,soldier,Event Horizon og Resident Evil. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 PS: Denne filmen blir også en høydare, men den kommer aldri til norske kinoer! Hm. Den så jo bra ut iflg denne anmeldelsen. Miike er en raring, men verdt å følge med på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) AVP (men siden det er Paul W.S. Anderson som har regien er 80% sikker på at det blir en drittfilm) Må ikke si sånt Paul W.S. Anderson lager jo gode filmer som Mortal Kombat,soldier,Event Horizon og Resident Evil. Event Horizon er i mine en av de bedre sci-fi-grøsserne som har blitt laget. Den skremte i allefall dritten ut av meg da jeg var 11. Den er fremdeles fast inventar i DVD-hylla mi. Mortal Kombat er kul siden Sub Zero er med: avatar_is_liek_zo_kewl PS: (tigerdip): Den filmen er laget av Katsuhito Ishii, han er raring han!!! Men,jeg skal si meg enig. Miike er en sjuk mann! Endret 5. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg glemte Howl's Moving Castle. Endret 6. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Inglorious Bastards Eternal Sunshine of the Spotless Mind Ocean's 12 The Incredibles Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 AVP Ja! Alien Vs Predator blir rå! Vet du når den kommer på kino her i Norge? Hvem tror du vinner? Jeg er ganske sikker på at Predator går av med seieren Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 *Bla opp i film magasinet for å finne en* Muligens King Arthur og The Village! M. Night Shyamalan's nyeste film Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Spider-man 2 I, ROBOT SW Episode III Ellers vil jeg bruke mer tid på å se hva som kommer fra Europa og østen fremfor Hollywood. Men f.eks. I, ROBOT - MÅ jeg se, og den vil garantert finne veien til DVD samlingen min, samme med Spider-man 2 og en samlepakke med alle 6 SW filmene når det kommer ut. Venter på en lovende sci-fi film fra Japan som kommer etterhvert, inspirert av historien bak Matrix så vidt jeg vet, har selvfølgelig mistet alle bokmerkene mine da.. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ocean's 12 og Simpsons the movie Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 shrek 2, så treige de var med å få den utgitt her i norge har jo hatt premiere i statene for lengst, mens andre tåpelige filmer får verdenspremiere her : Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 AVP Vet du når den kommer på kino her i Norge? Hvem tror du vinner? AvP kommer 10 September på kino i Norge Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvem tror du vinner? Jeg er ganske sikker på at Predator går av med seieren Alien vinner selvsagt.. Tror ikke jeg kan holde meg til 10 september, i USA vises den 6 august. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 AVP tipper jeg blir katastrofal. Først var det Scott, så var det Cameron, så var det Fincher, så var det Jeunet. Så var det, ehh... Anderson?! Nei, duverden, det navnet passer overhodet ikke inn der. Joda, det kan godt være han klarer å gjøre noe nytt, eller koke opp noe rimelig sebart, men etter tidligere erfaringer å dømme er ikke akkurat han typen... til å klare det... eller i det hele tatt til å prøve. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Event Horizon er en ganske grei film, selv om den låner mye fra Solaris. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den kan umulig stjele noe fra Solaris da Solaris er en mye nyere film. Solyaris (1972) derimot. I mine øyne er Event Horizon en skikkelig god film. Creepy som fanden sjøl. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den kan umulig stjele noe fra Solaris da Solaris er en mye nyere film. Solyaris (1972) derimot. Å? din pedant! Solyaris aka Solaris aka Солярис, alle titlene kan brukes. Cinemateket og diverse filmklubber har lenge brukt Solaris, selv om titelen er amerikansk så er den mest brukt her i Norge. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Alle titlene er vel like riktige, ja. Ok, den har jeg gått glipp av, men Resident Evil eller Soldier er ikke noe å se på. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) King Arthur Tror ikke spiderman blir så bra jeg men jeg syntes ikke den andre var så bra heller da.) ikke ta det ille opp. Shrek 2 Starwars 3 *be om at den ikke blir like dårlig som 2* BTW Solider me kurt russel den er jo bare uber|337 haxxzzzorr da. neh. Endret 9. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Taking Lives, med Kiefer Sutherland, er også en film jeg gleder meg til å se. Rush Hour 3 er dem også i full gang med å lage. Selv om filmene til Jackie Chan ikke akkurat er dritbra, så er de morsomme. Shanghai Dawn kommer også, muligens i 2005. Mission: Impossible 3 blir vel også en höjdare i 2005. Og så skal vel også 'Den 3 Bølgen' kjøpes i morra. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå