Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Politiskolen 8 blir sikkert en højdare! Kommer vel ikke den da... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) oceans 12 alexander catwoman the stepford wives king arthur spiderman Endret 3. juli 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 oceans 12 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sammen med de 30 remakes av skrekkfilmer som skal ut av Hollywood de nærmeste årene, så kan fremtiden se grufull ut. Ikke glem at etter "suksess"filmen The Day after Tomorrow, så går det endel rykter om at remaker av gamle katastrofefilmer også er lur ting å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke glem at etter "suksess"filmen The Day after Tomorrow, så går det endel rykter om at remaker av gamle katastrofefilmer også er lur ting å gjøre Katastrofefilmer er jo grei underholdning det. Vil heller se en remake av Twister enn enda en TCM. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Katastrofefilmer er jo grei underholdning det. Vil heller se en remake av Twister enn enda en TCM. Var det Twister en katastrofefilm da? Er ikke katastrofefilmer sånne som Armageddeon, Deep Impact, The Core osv? Twister var litt bedre kvalitet enn de filmene da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Var det Twister en katastrofefilm da? Er ikke katastrofefilmer sånne som Armageddeon, Deep Impact, The Core osv? Twister var litt bedre kvalitet enn de filmene da.. Twister, Dante's Peak og den typen der er også katastrofefilmer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Twister var en knall god film.En av de beste filmene jeg har sett.Hadde vært litt digg med en remake av den ja. Ellers var jo remaken av Dawn of the dead sinnsykt bra.Var egentlig bedre enn forventet,pluss at det var plass til litt humor.Nesten alle i kinosalen lo under filme,inkl meg Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Gleder meg til å få sett Spiderman 2... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Kill Bill 3! Er ikke lenge til nå, ca 10 år... Batman filmen med Christian Bale gleder jeg meg til! Ellers Harry Potter 4-7, FarCry, Tekken og War of the Worlds Endret 1. juli 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Lord Of The Rings - Return Of The King Extended Edition Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Oi,kommer det en Tekken film?! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Katastrofefilmer er jo grei underholdning det. Vil heller se en remake av Twister enn enda en TCM. Kanskje litt tvilsomt om det blir laget remake av ti år gamle filmer Det blir vel heller 70-tallets katastrofefilmer som er aktuelle. F.eks. The Towering Inferno Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Spiderman 2 X-Men 3 The Punisher I, ROBOT Star Wars: Episode 3 Oceans 12 (likte 1'eren, den var en sånn go'film ) Eternal Sunshine of the Spotless Mind Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kanskje litt tvilsomt om det blir laget remake av ti år gamle filmer Det var et eksempel. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Boondock II: All Saints Day Håper det blir en bra film. Skal uansett se den. Er forberedt på at det kan bli litt nedsig i forhold til 1'eren, men gå glipp av den skal jeg ikke. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 War of the Worlds Å nei, skal de ødelegge den også med en remake nå... Ingen fantasi igjen i Hollywood? Lenke til kommentar
habberst Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 1. LOTR 3 spesial ekstended dvd edition 2. Hobbiten 3. i robot Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 3. i robot Var det snakk om at det første kvarteret besto av cast & crew pisset på graven til Isaac Asimov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var det snakk om at det første kvarteret besto av cast & crew pisset på graven til Isaac Asimov? ??? Boondock II: All Saints Day Håper det blir en bra film. Skal uansett se den. Er forberedt på at det kan bli litt nedsig i forhold til 1'eren, men gå glipp av den skal jeg ikke. Production of the sequel has not started yet. Once things get kicked into high gear this page will bring you the latest news on "All Saints Day", so stay tuned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå