Gå til innhold

Hvilke filmer gleder dere mest til?


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg antydet til at en skuespiller som Smith vil ødelegge en sciencefiction klassiker. Tenk Adam Sandler i 2001...

Forstår fortsatt ikke hva du skrev.

 

Har stor tro på at Proyas klarer å bruke Smith slik han skal. Will Smith er en dyktig skuespiller.

Lenke til kommentar
Men da er vi uenig

Hadde dere spurt, kunne jeg forklart dere fra første stund at dere er uenige... :roll:

Will Smith er ingen dårlig skuespiller (men det finnes utrolig mange som er bedre enn fyren), men synes ikke han passer inn her... :hmm: Kanskje han klarer å utrette noe likevel. Hvem vet? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Will Smith er en dyktig skuespiller.

Men da er vi uenig

Fyren har vært skuespiller i 15 år og hatt stor suksess. Han hadde aldri kommet så langt om han var dårlig.

Lenke til kommentar
Will Smith er en dyktig skuespiller.

Men da er vi uenig

Fyren har vært skuespiller i 15 år og hatt stor suksess. Han hadde aldri kommet så langt om han var dårlig.

Adam Sandler?

 

Han har tjent pengene sine på filmer som Bad Boys, MiB og ID4. Han er morsom, og "kuul", derfor ser mange filmene hans. Men jeg mener ikke han er spesiellt flink, og ihvertfall ikke flink nok til å påta seg en så stor oppgave som å gjøre Asimov sin vidunderlige fortelling om til film. Men det er jo mulig at han gjør det bra, jeg har aldri sett han i en alvorlig rolle (-Ali).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men det er jo mulig at han gjør det bra, jeg har aldri sett han i en alvorlig rolle (-Ali).

Da har du ikke sett mye:

 

Where the Day Takes You

 

Six Degrees of Separation

 

Independence Day

 

Enemy of the State

 

The Legend of Bagger Vance

 

Det er litt det.

Lenke til kommentar

Where the Day Takes You - Den har jeg ikke sett, nei

 

Six Degrees of Separation - Skal sjekke den ut

 

Independence Day - Typisk katastrofefilm ala The Core. Ikke imponert

 

Enemy of the State - Gøye, urealistiske effekter, fortsatt ikke imponerende skuespill

 

The Legend of Bagger Vance - skal sjekke den ut

 

Jeg hadde nemlig hørt (av en tydeligvis dårlig kilde) at Ali var den beste filmen hans. Derfor gikk jeg utifra at hvis jeg ikke syns han var noe særlig i den filmen, så syns jeg ikke det om hans andre prestasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Where the Day Takes You - Den har jeg ikke sett, nei

 

Six Degrees of Separation - Skal sjekke den ut

 

Independence Day - Typisk katastrofefilm ala The Core. Ikke imponert

 

Enemy of the State - Gøye, urealistiske effekter, fortsatt ikke imponerende skuespill

 

The Legend of Bagger Vance - skal sjekke den ut

 

Jeg hadde nemlig hørt (av en tydeligvis dårlig kilde) at Ali var den beste filmen hans. Derfor gikk jeg utifra at hvis jeg ikke syns han var noe særlig i den filmen, så syns jeg ikke det om hans andre prestasjoner.

Hva tror du folk sa når Alex Proyas (mannen bak I, Robot) brukte Brandon Lee i en okkult film om døden da? Stoler på Proyas jeg.

Lenke til kommentar
Will Smith er en dyktig skuespiller.

Men da er vi uenig

Fyren har vært skuespiller i 15 år og hatt stor suksess. Han hadde aldri kommet så langt om han var dårlig.

Hollywood? Jeg vet ikke helt med ham - han er i hvert fall ikke den verste, men det er nok av folk som kommer mistenkelig langt uten helt det talentet jeg ettersøker. Holder det ikke med fin kropp?

Lenke til kommentar

Inglorious Bastards

Hell Ride

One Missed Call

Izo

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

AVP (men siden det er Paul W.S. Anderson som har regien er 80% sikker på at det blir en drittfilm)

Ocean's 12

The Incredibles

Cars

The Village

Den 3 filmen i Dario Argentos Hekse trilogi (Suspiria og Inferno er de andre 2)

Lenke til kommentar
The story begins innocently enough, as Yumi an her friends exchange cell phone numbers with a new friend at a restaurant. Shortly after, as Yumi waits in the bathroom for her friend, her friend's cell phone rings, but to the girl's surprise, with an unknown ring tone. Upon checking the message, the friend hears her own voice, though the meaning is confusing, if not cryptic. To make matters worse, the message is dated 2 days after... The cycle begins...

 

Directed by
Takashi Miike

Say no more. Miike er en gal, skrudd jævel som lager fantastiske filmer!

 

 

PS: Denne filmen blir også en høydare, men den kommer aldri til norske kinoer! :no:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...