Jellyfisk Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Supert. Så er det bare å vente på postmannen... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-27 15:07, Erling E. skrev:Jeg har hørt bare gode ting om Morrowinds karaktersystem. Det er daarlig. Ta "Klatring" og "Draconian" f.eks. All den tid skills'ene bygger paa at du utfoerer ting innenfor kategorier, blir det veldig vanskelig for slike ting aa bidra til aa oeke skills'en i noe. Jeg husker selv godt hvordan jeg satte en binders i space-tasten for aa faa character's en min til aa hoppe i 5 timer for aa kunne oeke "Klatre"-evnen over 20%. Tullete, etter min mening. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Morrowind blir sikkert enda bedre enn Daggerfall... Gleder meg til å få fatt i det. Sommeren er over før den begynner. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Dessuten, så er det ikke alle som gidder å ødelegge spill ved å utnytte enhver svakhet. For oss som ikke gjr dette er sånne system (kombinert med distribuering av poeng (som i Daggerfall)) glitrende. Det jeg er redd for er at de har forenklet det i forhold til daggerfall, da kompleksiteten i daggerfalls system var det som tiltalte meg sterkest. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 MAJOR og MINOR skills er fortsatt der. Likte det systemet bra. Fikk mail fra Gamesmix nettopp. Det er ikke sikkert de får inn spillet i det hele tatt fordi det bare gis ut noen få kopier av Collectors Edition i Norden. Grr. :smile: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Ser ut som morrowind blir rimelig digert . fant ei nettside med kart over verdenen. sida heter Euro-morrowind Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hva? Ikke få Collectors Edition?? ;( Nå blei jeg ødelagt. Inni meg. Snufs. Men dem hakke sendt no sånn mail til meg... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg henvendte meg til dem. Det var da de sa det. De vil sende mail til oss som har forhåndsbestillt hvis de ikke får inn spillet. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Thriller. Enda mer spennende enn om jeg står på eksamen. Tror ikke jeg tør å sjekke epostkassa på ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå