Gå til innhold

Morrowind: Trailer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dreadlord: Musikken i den traileren er hellig. Det er den beste spill musikken noengang laget. Den er så atmosfærisk og stemningsfull at jeg holder på å gråte hver gang jeg ser den filmen.

(Ok litt overdrivelse, men den er helt sinnsyk).

Prøv komme igjennom Daggerfall en gang hvis du enda ikke har gjort det. Jeg gjorde det til slutt, og det hele er ganske spaca. En dungeon der du kan fly og greier, og du må gå rundt å trykke på tombstones for å finne clues hva du skal si til en mann, som igjen skal åpne en dør... Helt sprøtt egentlig.

Lenke til kommentar

Quote:

Prøv komme igjennom Daggerfall en gang hvis du enda ikke har gjort det. Jeg gjorde det til slutt, og det hele er ganske spaca. En dungeon der du kan fly og greier, og du må gå rundt å trykke på tombstones for å finne clues hva du skal si til en mann, som igjen skal åpne en dør... Helt sprøtt egentlig.

Srg har ikke prøvd det enda :grin: . kan nesten ikke vente til morrowind da. Er enig med musikke foresten. den er himmelsk hærlig *Ahhhh*

Lenke til kommentar

Noen som veit om de kommer til å selge Collectors Edition i norske butikker? Den vil jeg ha. Musikken på CD.

Og om noen kritiserer musikken for å være for "Emotioned", så kunne jeg vært enig om det hadde vært snakk om en film, men på dataspill passer slik musikk glimrende.

*Glede seg*

Lenke til kommentar

Laster ned videon nå. gleder meg til å se den. gleder meg mere til spillet kommer. har forhåndsbestilt dett. kanskje litt dumt med tanke på at coll. ed. kommer. men jeg vil ha det fort for å spille det. runda daggerfall for lenge siden. spaca system ja. husker ikke alt hva som skjedde men ikke lett. Syntes det ble litt kjipt etter å ha rundet det da. liksom ingenting og gjøre.. max level og alt, beste våpen og alt. OG beste spell.. hehe. den var bare tøff. Disintegrate som funka som bare det. ingen skade til meg heller spell absorbation og mekka disintegrate true. hehe alt som sto i nærheten av meg falt som fluer men ikke jeg.

Lenke til kommentar

Skulle ALDRI ha sett den traileren der. nå kommer jeg til og vente meg ihjel på at den dukker opp. Det spillet ser jo bare sååååå fett ut. Det hadde vært tøft om man hadde MP muligheter der, men tviler på det. det er vel single only det. mins å huske at jeg har lest det

Lenke til kommentar

Jeg spillte aldri Daggerfall for å runde det, men likevel gjorde jeg det til slutt. Det jeg likte med Daggerfall var realismen ved at man kunne eie hest, hus og båt og ikke minst snakke med alt og alle. Det var liksom så "stort", ikke bare i landområde, men alle mulighetene var enorme. Jeg pleide å kjøpe meg hus i Daggerfalls hovedgate, kjøpe masse posh tøy og labbe rundt å leke noble ved å bli best i knights guild.

Kall meg rollespiller om du vil.

Lenke til kommentar

hehe jeg spiller rollespill på papir og slikt. og det er det tøffeste, Daggerfall var det nærmeste ekte rollespill man kunne komme. og mine forventniger til morrowwind er høye. kan nok hende at jeg ikke er GM de nærmeste ukene fremover når det kommer ut. :grin:

Men det er fortsatt mest artig og spille papir rollespill da

Lenke til kommentar

har ikke spilt AD&D så mye litt usikker på systemet der er ikke sikker på om jeg liker det helt.

Men har spilt warhammer og riolemaster og mange flere og er GM i Dark Conspiracy sjøl.

rart det hvordan det å sitte med et ark med noen krusseduller på, ett sett terninger og sitte å høre på en fyr fortelle om hva som skjer på grunnlag av hva man velger å gjøre. det høres jo sinnsykt kjipt ut, men det er jo alt annet.

Lenke til kommentar

Ahh. Må ha det. Raskt. Fort.

Jeg likte å sette på alle disadvantage`ene som gjorde at jeg ikke kunne bruke magi, og lage en psyko warrior. Sløya alt fra første sekund. _og_ gikk opp level raskere enn noe. Var for dum til å dirke, damenn.

Noe av det jeg likte best med Daggerfall var karaktersystemet, og kompleksiteten som lå i det. Håper virkelig morrowinds system er like godt.

Ahh. Glede seg.

Lenke til kommentar

Morrowinds karakter system skal visstnok være mer elaborat enn Daggerfalls. Det vil virke annerledes ved at man ikke lager en spiller før man har kommet inn i spillet. Man "våkner opp" på en båt og man skal ikke designe karakteren din før man har kommet i land.

Ah, innovasjon!

Lenke til kommentar

Får bare håpe det er godt gjennomført... En del innovasjoner er ikke akkurat fremskritt, men vi får vel la tvilen komme Morrowind til gode i dette tilfellet.

Forhåndsbestilte Collectors edition hos gamesmix, jeg. Så får jeg musikken på cd.

Hvem var det forresten som sa at Collectors Edition skulle komme en stund før den andre? - håper jaffal det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...