Gå til innhold

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB

JumboJet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det skal være veldig bra. Har sett en del på forumet som har bestilt det. Vet ikke om noen har fått det enda. Det er uansett basert på nVidia's suksessrike chipsett til S 754, så elendig tror jeg uansett ikke det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som kan anbefale hva slags minne jeg burde kjøpe til HKet. Trenger ikke AMD64 registrert minne siden dette er socket 754 ;) ?

Nei, det er bare S 940 som trenger det. Corsair, OCZ eller Kingston med low latency er alle å anbefale.

Lenke til kommentar

Jeg har ett...klokker ikke så veldig bra, det ryktes om at en ny bios er på vei som retter litt opp i det.

Ellers lager hardware firewallen masse trøbbel for meg, får ikke host'et spill eller LAN'et.

Er i kontakt med MSI support, får jeg det ikke fikset går det i retur.

Lenke til kommentar
Skal på lan neste uke tenker jeg og har ikke tenkt på den firewall'en. Må vel installere noe før den er aktiv (om jeg husker cd'en som medfulgte?), eller er det automatisk?

Du må installere Network Access Manager som følger med Ethernet/chipset driverne. Du kan si "No" til å installere, men hva det gjør med chip'en (hvilke innstillinger den har default)...gudene vet. :hrm:

Fra første øyeblikk jeg bootet opp ny og frisk maskin tenkte jeg på og åpne porter fordi jeg planla å host'e en ganske stor Lock On session.

Installerte interfacet og skulle endre settings, no luck.

Testet port scanning ( denne her ), alt stengt.

Det som funket et par ganger var å avinstallere den i Add/Remove. Da var alt åpent, men stengt igjen etter reboot....funker ikke nå lenger. :nei:

Har prøvd veldig mange løsninger...ingenting hjelper. Det må nevnes at den ser ut til å funke perfekt for de fleste og mange som har hatt prob har klart å løse det på et vis. Mandagskort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...