White_Tiger Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg har et Canon Ixus V her og det fulgte med ZoomBrowser EX 2.9, er forsåvidt fornøyd med programmet, men er litt ustabilt så jeg oppgraderte til v4.6. ZoomBrowser 4.6 er jo dårligere enn 2.9, de har blandt annet fjernet støtten for nettverk og database. Her i huset har vi to pc'er som bruker en felles database på en server og dette fungere fint. Det jeg lurer på er om noen har oppgraderingen til en ellerannen 3.x versjon? Jeg har lett rundtomkring, men finner bare 4.x versjoner. Kan noen være så snill og hjelpe. Takker for all hjelp jeg kan få. Til moderator: Siden man må ha orginalprogrammet installert for å installere nyere versjon så kan vel ikke dette være ulovlig med tanke på retningslinjene Endret 21. juni 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kan ikke hjelpe deg på spørsmålet. Men et tips: Jeg bare åpner utforsker å drar bildene fra kamera over til harddisken uten å bruke programmet. Går mye kjappere. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ulempen med din metode arve, er at bildene som blir tatt på høykant ikke automatisk snus hvis du ikke bruker programvaren som følger med ixus serien. Zoombrowser har dessverre alltid vært litt ustabil, helt frem til versjon 4 syns jeg. Har aldri brukt database på den måten du snakker om, men skal ta en kikk når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå