Gå til innhold

Mod av min data, trenger tips/hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tid er np, er finishen som teller :D

så det går, blir det like bra?

Tror nok jeg vil annbefale deg og legge 200kr ekstra i å kjøpe en clasohlson dremmel (multiverktøy).. Tror nok det er ganske mye bedre..

Men det er jo ditt valg :)

Lenke til kommentar

ja skal gjøre det, skal spleise med en venn :p har sånn ca 50 kr nå (er 15 foresten)

Vennen er min bestevenn som også modder bittelit så det blir nokk knall. Nå fikk jeg akkurat vite at mamma kasta dekselet på cd rom en. som jeg hadde spraya sort, noen steder jeg kan få tak i nytt?

Lenke til kommentar
ja skal gjøre det, skal spleise med en venn :p har sånn ca 50 kr nå (er 15 foresten)

Vennen er min bestevenn som også modder bittelit så det blir nokk knall. Nå fikk jeg akkurat vite at mamma kasta dekselet på cd rom en. som jeg hadde spraya sort, noen steder jeg kan få tak i nytt?

Tror du kan kjøpe noen på microplex.no, men de er laget for lian li men tror ikke det har noe å si..

Lenke til kommentar
Sett inn plexi på siden og på toppen, og noen katoder...

uff. så orginal.. men det kan bli fett.. skarru modde så skarru modde.. gjør no fett med cd romen.. lag cd-rom fronten av plaexi og monter noen led's innerst inne i cdromen.. det blir sykt fett..

*leter etter link*

Lenke til kommentar

v et det er veldig orginalt men er ikke no eksper ennå, første gang så blir noe enkelt. får gjøre mere ut av det senere :)

hmms, lage et cd deksel i plexi med leds kan jo bli smud det, men er mye arbeid :)FAEN at mamma klarte kaste det.

Skal kjøpe dremmel og sånne kappeskiver i morra og sette in plexin da, hva skal jeg feste med og burde jeg kjære fra innsiden eller utsiden?

edit,

parr spm:

1, hva er med i den dremmel pakka til 200 på class? er det med noen for for kutteskive?

2, hvor mange katoder lyser opp et kabinett? 1 eller 2? i samme støpsel da tenker jeg på.

3, som sakt, kutte fra innsiden eller utsiden?

4, ideer til cd deksel?

Endret av Phonix.
Lenke til kommentar

Hehe, nesten worklogg dette her nå. HAr vert på clas ohlson og kjøpt meg dremel, har kuttet ut og satt in plexi. Det faktiks bedre en forventet.

tegning av meg på 1 min:

siden.jpg

det kommer 2 røde katoder inni som skal lyse fra bunn og 2 røde led vifter, 1 forran og en bak. Den røde led viften forran vil forhåpentlig vis lyse ut gjennom :

FRONT.jpg

dette.

Vidre skal jeg gjøre noe med andre siden som jeg ikke hvet helt ennå.

den er vell ca 48x42 og for hånden har jeg dremel og mine supre skills, hvitt spraymaling, masse plexi, sort spray og bitte bitte litt penger.

noen ideer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...