Gå til innhold

Stilige bærevesker - hvor?


zacka

Anbefalte innlegg

Tja, hvor finner man det? Jeg finner bare slike kjipe, sorte overralt. Ei jente som meg (ehrm) vil gjerne bære min kjære laptop med stil. Noen der ute i verden som har sett noe slikt her til lands?

 

Jeg er også på utkikk etter noen schnasne case-badges og gjerne noen stilige klistremerker (ikke spør, har bare lyst til å gjøre pc'en min og laptopen min litt mer spennende/personlig). A la slikt man finner på Microplex. Da mener jeg butikker i Oslo-området. Litt dumt å betale haugevis av frakt på klistremerker og case-badges til 100 kr,-.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, begynner å ligne noe :) Synd at det ikke satses mer på design når det gjelder både bærbare pc'er og vesker til å ha dem i. Hver sin smak, men når det finnes så mange muligheter til stasjonært er det synd at det går så treigt på designfronten på bærbart. Ikke alle som er like fortrolige med MAC...

 

Maskinvare er viktig det også, men tenk på IBM da (ThinkPad), jeg synes de maskinene har sett like ut i snart 10 år!

Holy macaroni, de er etter min mening stygge som fy. Da kan de være så kraftige og stabile de bare vil.

 

(En liten utblåsning der... Puh. Og kanskje en smule OT.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg liker denne, og samsonite leverer som vanlig et kvalitetsprodukt som holder, selv om det koster litt for deres toppmodeller får en absolutt hva en betaler for. Samsonites Starck linje kan vel muligens også falle i smak, avhengig av om en liker designet, jeg er personlig litt usikker på om jeg liker serien.

Lenke til kommentar

Personlig kommer jeg nok til å kjøpe en sleeve og evt en veske fra Tom Bihn når jeg reiser til USA på ferie om noen uker. De har masse bra vesker som får god kritikk såvidt jeg kan se på nettet og en del av dem er tilogmed godkjent av kjæresten min :) Prisen er heller ikke kjempeille med tanke på at det er kvalitetsbagger...bare sørg for å få en med de gode vaskelappene :)

 

www.tombihn.com

 

Cobos

 

PS Jeg driver for tiden å sikler på en IBM X40 thinkpad pga den gode designen, (og kvaliteten naturligvis)

Lenke til kommentar
Maskinvare er viktig det også, men tenk på IBM da (ThinkPad), jeg synes de maskinene har sett like ut i snart 10 år!

Holy macaroni, de er etter min mening stygge som fy. Da kan de være så kraftige og stabile de bare vil.

 

(En liten utblåsning der... Puh. Og kanskje en smule OT.)

Virker ikke som du har brukt en ThinkPad, bare sett bilder av dem. Designet er enkelt, sort, stilrent og rett og slett lekkert, men du er nødt til å ha brukt en for å klare å se det. Du skjønner, det å være vakker og fotogen er ikke det samme :o)

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp meg en ganske snaidig bæreveske til min mac igjennom apple.no men en veske er jo en veske så passer jo bra til PC samtidig som de er mye stiligere enn vanlige kjedelige "executive" bæreveskene. Ikke så gale priser heller faktisk med rask levering!

Min Mobility 1 iBook 12"/14" Messenger Bag - Blue by Brenthaven virker solid, vannavstøtende og av god kvalitet også! Veldig fornøyd!

Endret av Kulan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Maskinvare er viktig det også, men tenk på IBM da (ThinkPad), jeg synes de maskinene har sett like ut i snart 10 år!

Holy macaroni, de er etter min mening stygge som fy. Da kan de være så kraftige og stabile de bare vil.

 

(En liten utblåsning der... Puh. Og kanskje en smule OT.)

Virker ikke som du har brukt en ThinkPad, bare sett bilder av dem. Designet er enkelt, sort, stilrent og rett og slett lekkert, men du er nødt til å ha brukt en for å klare å se det. Du skjønner, det å være vakker og fotogen er ikke det samme :o)

Jeg har prøvd en rekke modeller av IBM's ThinkPad's (jobber med brukt datautstyr), så jeg vet at de er stabile og robuste. Smaken er jo delt, det skjønner jeg selvfølgelig, men jeg synes personlig at designet til IBM kanskje kunne utviklet seg "litt" i løpet av alle disse årene uten at de hadde blitt noe mindre stilrene av den grunn. Det kommer jo alt an på hva man liker ;)

 

Jeg synes maskinvaren er viktig, men når jeg skifter ut en bærbar for en kraftigere modell ønsker jeg også at designet skal være litt mer nyskapende enn den forrige maskinen jeg har hatt. Da mener jeg ikke bare farge®, form og til dels vekt, men også plassering av hurtigtaster, ergonomi, praktiske plasseringer av utganger osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gadd ikke lese alt alle hadde skrevet, men sjekk www.targus.co.uk tror jeg det er. Evt søk på targus. Dem lager vesker til det meste. Alt fra a4 typen til sekker.

 

Når du finner noe du liker drar du bare opp produktguiden på hw.no og søker fram beste pris! (nei, det har vi ikke set....)

 

Lykke til i jakten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...