stol Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) i går satt jeg å så igjennom filmene min og da funka alle helt fint, men etter at jeg hadde formatert i dag var det bare enkelte filmer som funka... prøvd mange codecer pakker men det hjalp ikke. enten så står det can not open fil eller file is corrupt seeking will be slow noen ideer ogsen jeg for sett de igjen. Endret 23. juni 2004 av stol Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Last ned programmet G-spot, så kan du finne ut hva slags codec du mangler Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvor får du laset ned G-spot Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvor får du laset ned G-spot http://www.headbands.com/gspot/ Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 i går satt jeg å så igjennom filmene min og da funka alle helt fint, men etter at jeg hadde formatert i dag var det bare enkelte filmer som funka...prøvd mange codecer pakker men det hjalp ikke. enten så står det can not open fil eller file is corrupt seeking will be slow noen ideer ogsen jeg for sett de igjen. Kjører du BSplayer? Lenke til kommentar
stol Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) ja bruker for det meste bs player ja. men det er så merkelig rett før jeg formatere funka alt.og nå bare noe av det. så brukte jeg gspot på den filmen jeg så rett før jeg formatere det stod "Non-AVI File - Type Unknown" Endret 21. juni 2004 av stol Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Fjern alle codec pakker. Enten legg inn ffdshow, eller kjør separate DivX, AC3 og XviD codec installs. Lenke til kommentar
stol Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) tror nok jeg bare må innse at filene er ødelagt, for hjalp ikke med å instalere noen som helst codec. bare undrer meg over hvordan de kan bli ødelagt bare fordi jeg formatere med mindre det finnes et prog som kan repare film filer, mener jeg har sett det et sted, men er ikke sikker Endret 22. juni 2004 av stol Lenke til kommentar
snole Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Slike filer blir bare ikke ødelagt helt av seg selv. Har du rettigheter til å kjøre disse filene (200/XP)? Og har du først fjernet alt grums av codec pakker før du la inn stand alone codecs? Jeg er 99.99% sikker på at det er codec'ene som bugger for deg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 tror nok jeg bare må innse at filene er ødelagt, for hjalp ikke med å instalere noen som helst codec.bare undrer meg over hvordan de kan bli ødelagt bare fordi jeg formatere Hmmm...du har akkurat samme problem med AVI-filene dine som jeg fikk med EXE-filene mine etter siste formattering du Ikke at det var veldig on-topic, men jeg følte jeg måtte nevne det likevel Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har det samme, men mitt tilfelle er at filmer eg ser in wmplayer blir bare strippete, så om eg ser de i winamp funker de fint, orker seriøst ikke og legge inn alt codec på nytt, ser heller på winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå