The_Darkness Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Den var najs inni. Hva slags lys bruker du for å lyse opp floppykablene? Har like selv men med blacklight lyser de ikke så veldig.. jeg bruker bare 2 uv/blacklight kathoder.. lyser som juling det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Btw: Du virker så mye eldre enn meg nå... hva?? kjenner vi hverandre? Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hva med å kjøpe et nytt kabinett? Plexiglass i ruta er GJEESSP: Det samme er masse neon lys shit i kassa, ser jo ut som ei billig strippebule i Litauen. Lenke til kommentar
implex Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Så ut som bildene var tatt av en bavian på syretrip som hang ut av sidedøra på en semitrailer i 140 km, på dumpete vei og at du hadde parcinson lite.. mao, de var litt uklare.. men ellers må en vil si at det er en start, og at de neste kabinetta som du lager helt sikkert blir bra.. etterhvert som interessen stiger, så kan du ta deg bedre tid, kjøpe inn litt mer " utradisjonelt " moddeutstyr å være litt kreativ, så du ikke bare kommer opp med utstyr som andre har laget før deg.. Endret 13. juli 2004 av implex Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 jaja.. men nå er jo ikke jeg utdanna som en fotograf da.. så da er det vel ikke så j**** farlig om bildene er litt "sketchy" eller? Lenke til kommentar
implex Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 nei, om de er litt uklare, så gjør ikke det noe ... keep on the modding.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Helt OK til A vaere en fOrstegangs modd Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 off topic: jeg har også lyst å modde, men ejg har ikke noe kabinett å modde i. har det derre plexiglasskabinettet fra microplex. jeg vil modde:( On topic: ditt kabinett ble kjempefint - notalive Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Stiilii! Har akkurat samme kabinett jeg har tengt å modde! :!: Blir også min først mod. Fikk litt inspirasjon der Najs vørk! Lenke til kommentar
bassej Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ser ut som mitt kabinett...men har du snudd strømmen? var det billigste de hadde,så jeg kjøpte det til min første mod. jeg borret flere hull i fronten og satte inn ei lysvifte bak.bytta ledsa med laserleds.bare hull og vifte i sidedøra.skal se om jeg ikke får tatt noen bilder.... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 ser ut som mitt kabinett...men har du snudd strømmen? strømmen..? altså strømforsyningen.? Nei den sitter riktig vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå