1234567890qwertyuio Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bare et lite hint, hold deg til en farge. Det ser "renere" ut da. (kan jo bare vær min mening, men man vet aldri)(og mangen av bildene kommer to-tre ganger) Så bra ut, lykke til videre..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Enig, det kan ofte bli litt for "sirkus" Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Helt plain med masse lys, litt ujevn listing på vinduet men, vi alle starter jo et sted. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 min først tanke var at du hadde veldig mange forskjellige farger på leds og katoder. jeg er av den typen som liker at farger skal være ryddige ( bare en farge ) eller veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Veldig bra. Lakkeringen var vel ikke helt 100%... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg synes det var nok så bra jeg, men skal ikke viftegrillen på utsiden og ikke inne kabinettet ? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 viftegrillen kan man vel putte der man vil,.. eller?? vi lever tross alt i et fritt land Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Viftegriller som lyser , men du har helt rett, digger du det du har gjort så er målet oppnådd. Det sekundære målet er å gjøre inntrykk på andre. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har da ingen lysende viftegrill.... Lenke til kommentar
kz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Heisann, er akkurat ferdig med mitt aller første forsøk på modding. Har saga ut plass til ei plexiglassrute i sidedøra på kabinettet mitt. Har sett på bilde nr 1 at du har montert ei vifte i plexien. Kva slags vifte er dette og kor kan eg kjøpe ei slik? Kunne tenke meg ei kul vifte med lys. Er også litt usikker på korleis eg skal feste plexien i hullet som eg har saga... Har du brukt spesielle lister til dette eller? Håpar nokon kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 vifta i plexien er ei blå uv vifte.. den får du kjøpt på www.microplex.no når det gjelder montering kan du bruke masse rart: enten lim, eller popnagler eller list++ lista jeg brukte fikk jeg med når jeg kjøpte vinduet på microplex.. Lenke til kommentar
kz Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 har bestilt vifte + + fra microplex. bestilte også lister til plexi'n. skal innom en glassmester seinare i dag og skaffe meg plexi. lite spørsmål: korleis gjør du det med strømmen til vifta som sitter i døra? J***lig lang ledning eller? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 strømmlednigen er ikke no særlig lang.. jeg har nemmlig innvertern til uv lysa nedi der.. og da er det jo bare å slenge en liten kontakt bort til den Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 nei ikke så veldig dyrt.. har brukt ca 1000,- Lenke til kommentar
slamdunker Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nice... har likt kabinett, men har ikke giddet å gjort noe. Skal gjøre noe mer senere. Velkommen til Forumet Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 ååå takk håkon.. du er så snill du Lenke til kommentar
McLords Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Den var najs inni. Hva slags lys bruker du for å lyse opp floppykablene? Har like selv men med blacklight lyser de ikke så veldig.. Og hvorfor sier alle "velkommen til forumet"?! Alle er vel velkommen her vel? Btw: Du virker så mye eldre enn meg nå... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Og hvorfor sier alle "velkommen til forumet"?! Alle er vel velkommen her vel? Forde jeg ser det ikke er lenge siden han begynte her på forumet. Det er vel ikke noe mystisk det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå