emoWEB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Heisann.. Tidligere idag kjøpte jeg meg denne mp3 spilleren med harddisk.. Jeg ladet den i fire timer, som det sto jeg skulle gjøre, så overførte jeg ca. 50 sanger i første omgang. Deretter slo jeg den på, og la meg på senga for å nyte den litt Etter to sanger av samme artist stoppet den å spille, og jeg den står der bare. Nå er det vel 3 timer siden, og det er det samme bildet som er på skjermen, Artist og tittel, og lengde og slikt. Spilleren begynner jo å bli litt varm nå da, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg reiser imorgen på ferie, og er vel nokså avhengig av denne spilleren, og det var faktisk den siste dem hadde på elkjøp, den siste av alle mp3 spillere med harddisk Men er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Og det som er enda litt teit, er jo at jeg ikke kan ta ut noe batteri, får batteriet er inni, og det går ikke ann å åpne. Jeg tror jeg gir opp. På forhånd takk for all hjelp. Mvh Vegard Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, hei igjen.. Nå har batteriet tappet seg iløpet av natta, og den funker helt fint igjen etter jeg har ladet den, men det var helvetes merkelig det som skjedde, at den bare stoppet helt opp og gikk ikke ann å skures av eller noe.. Men men.. Da stikker jeg på ferie.. cYA ! Mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå