Datanerd01 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hey! Sitte nå på mutter og fatter sin pc og skjerm.... Dessverre er det fakta at 17"crt-en er 5 år.... Tenker på ny skjerm.... NEC 1760 NX er jo en bra skjerm og lurer på og kjøpe den nå også overta den når jeg snart får egen pc..... Er dette en bra løsning? Hvordan er denne skjermen om et år? Er den fortsatt "hipp"? Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har nettopp bestilt skjermen og etter det eg har lest om den så ser det lovande ut Lenke til kommentar
Shader Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den er vel ikke akkuratt den beste skjermen om et år, men jeg tror heller ikke den er dårlig da... Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Har nettopp bestilt skjermen og etter det eg har lest om den så ser det lovande ut Høres lovande ut.... Endret 21. juni 2004 av Datanerd01 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har nettopp kjøpt den og er storfornøyd! Regner med den vil holde en god stund framover. Den havna jo på andreplass i hw.no sin store LCD-test, hvis du ikke har lest den Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ' date='21/06/2004 : 22:53'] Jeg har nettopp kjøpt den og er storfornøyd! Regner med den vil holde en god stund framover. Den havna jo på andreplass i hw.no sin store LCD-test, hvis du ikke har lest den Har lest den ja..... Men dette kan vere et vanskelig spørsmål men hva er prisen på den om et år ca. ? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den er nok ute av produksjon om et år. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 neida, da heter den bare NEC 1760 nx+ kreativiteten til navnendring sitter langt inne hos NEC Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ta en titt på Hyundai 17QS. Det var det store i høst, og alle spillerne stod i kø for å kjøpe den. Nå skyr de fleste (de med litt vett og erfaring) den som pesten. Teknologien går fort, på dette området og det kommer hele tiden nye ting. Man er egentlig komplett idiot om man kjøper en LCD-skjerm idag, med tanke på at teknologien fortsatt modnes og priser faller (sier han som har brukt 20.000,- på skjerm den siste måneden) Allikevel; kjøper du en LCD som dekker behovene dine idag så kommer den ikke til å bli dårligere med tiden - det kommer bare til å komme ting som er bedre. Sånn er det med alt datautstyr, så dette er vel egentlig en problemstilling man bare må glemme om man har lyst til å henge med. 1660NX er en god skjerm idag, så skal du ha LCD nå så er den et av de beste valgene i sin kategori Øivind: hvis du sier at forskjellen på en 2080UX og en 2080UX+ bare ligger i plusstegnet så skal du få bank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå