Jokko88 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg skal lese alle 5 bøkene på engelsk etter hverandre.Så håper jeg at bok 6 komer når jeg er ferdig(får prøve å lese litt sakte). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 I bok 5 sier professor McGonacall at hun har vært på skolen i 39 år(i desember).Så neste desember (altså i bok 6) vil hun ha vært på Hogwarts i 40 år! Da blir det sikkert noen feiring. Da burde vel hun snart pensjoneres Lenke til kommentar
arianar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 I bok 5 sier professor McGonacall at hun har vært på skolen i 39 år(i desember).Så neste desember (altså i bok 6) vil hun ha vært på Hogwarts i 40 år! Da blir det sikkert noen feiring. Da burde vel hun snart pensjoneres Uh oh... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 I bok 5 sier professor McGonacall at hun har vært på skolen i 39 år(i desember).Så neste desember (altså i bok 6) vil hun ha vært på Hogwarts i 40 år! Da blir det sikkert noen feiring. Da burde vel hun snart pensjoneres Uh oh... Bare en gjetning, men jeg tror kanskje hun har igjen none år for det. Ingen grunn til bekymring, hun er jo med i The Order of The Phoenix, så hun må være med i resten av bøkene, med mindre huns skulle snuble gjennom noen gardiner..... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det ville jo vært veldig trist vist hun skulle dø, men hun har jo overlevd alle de andre bøkene. Kanskje hun dør i bok 7. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gleder meg noe sinnsykt til neste bok, har alle de andre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kanskje alle dør i bok #7? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kanskje alle dør i bok #7? Og at Voldemort tar over verden. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 kanskje alle dør i bok #7? Og at Voldemort tar over verden. Muahaha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg håper Draco gjør det bra i denne boken. Jeg har alltid heiet på han. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg håper Draco gjør det bra i denne boken. Jeg har alltid heiet på han. ser for meg deg når du leser, heiaheia Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg håper Draco gjør det bra i denne boken. Jeg har alltid heiet på han. Jeg syns det er artig når det går dårlig med ham. Men det må jo være noen slemme, ellers ville det jo vært råkjedelig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Blir irritert hver gang jeg leser om han, noe som sier litt om hvor godt bøkene er skrevet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå