Gå til innhold

Når kommer neste Harry P bok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vet når den kommer ut. Rowling har ikke sagt noe om det, men hun har iallefall offentligjort navnet på 6-eren; Harry Potter and the Half-Blood Prince

Hun nevner i tillegg at "the Half-Blood Prince" verken er Harry, eller Voldemort.

Selv holder jeg er knapp på at det er Hagrid, ettersom hun også sa at tittelen på 6-eren, ble også vurdert som navnet på 2-eren i sin tid. Og i the Chamber of Secrets vet vi jo at Hagrid har en sentral rolle. :green:

Lenke til kommentar

Kjøp den på engelsk heller, når den kommer da. Trur du de vet når den kommre ut på norsk? når de ikke har pepling på når den kommer ut på engelsk? Siste boken kom vel ca ut et halvt år senere eller lengre på norsk en engelsk, tar vel sin tid å oversette den, hvis den skal bli så lang som de sier. :)

Tru om jeg gleder meg. :love:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvem bryr seg om når boka kommer ut på norsk, den bli elendig på norsk, akkurat som de andre!

Eneste unnskyldningen for å lese boka på norsk er at du ikke kan engelsk/ikke vil kunne engelsk eller ikke kan kunne engelsk. (moro med verb bøying :yes: )

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om når boka kommer ut på norsk, den bli elendig på norsk, akkurat som de andre!

Eneste unnskyldningen for å lese boka på norsk er at du ikke kan engelsk/ikke vil kunne engelsk eller ikke kan kunne engelsk. (moro med verb bøying :yes: )

Korrekt. Originalspråket er alltid best.

Jeg skal gladelig innrømme at i Haikerens Guide til galaksen er det noen ( med noen mener jeg ca tre) poenger som er bedre på norsk enn engelsk, men jeg sverger fortsatt til den engelske versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...