mad2003 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja jeg finner ikke noen utgivelses dato`? GLEDER MEG Lenke til kommentar
skilli Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 vet ikke. men gleder meg sinnsykt til den kommer ut Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Finner ikke noe utgivelses dato noe sted jeg:( Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ingen som hvet når den kommer? Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ingen som hvet når den kommer? Tror ikke det er satt noen dato. Bok nr. 5 skulle komme i starten av 2003 ,men kom ikke før i desember eller noe. De har nokk lært av sine feil Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 det er vel ganske vanskelig å si dato for utgivelse av en bok, når den ikke engang er ferdig Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja jeg gleder meg også, men må lese den siste som har kommet først.... Jeg har den siste som har kommet, men har ikke lest den på en stund nå. Hun driver og skriver på neste bok, men det er ikke satt noen dato enda som jeg har hørt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ingen som vet når den kommer ut. Rowling har ikke sagt noe om det, men hun har iallefall offentligjort navnet på 6-eren; Harry Potter and the Half-Blood Prince Hun nevner i tillegg at "the Half-Blood Prince" verken er Harry, eller Voldemort. Selv holder jeg er knapp på at det er Hagrid, ettersom hun også sa at tittelen på 6-eren, ble også vurdert som navnet på 2-eren i sin tid. Og i the Chamber of Secrets vet vi jo at Hagrid har en sentral rolle. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hvor fant du den informasjonen? Gleder meg noe jævlig! Når sån cirka tror vi den kommer på norsk da? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Ingen som kan svare? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kjøp den på engelsk heller, når den kommer da. Trur du de vet når den kommre ut på norsk? når de ikke har pepling på når den kommer ut på engelsk? Siste boken kom vel ca ut et halvt år senere eller lengre på norsk en engelsk, tar vel sin tid å oversette den, hvis den skal bli så lang som de sier. Tru om jeg gleder meg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hvis den skal bli så lang som de sier. hvor lang er det de sier at den skal bli da ? Lenke til kommentar
joolae Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 For alle som lurer (og for alle som tror på diverse rykter): jkrowling.co.uk Lenke til kommentar
fotball Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hvor lang er det de sier at den skal bli da ? skal nli nesten like lang som femeren gleder meg sykt. 5 kom ut om sommeren (juni) mens på norsk i November Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Mens vi venter kan vi vel lete etter hemmelige spor i bok 5, som kan si noe om bok 6. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hvem bryr seg om når boka kommer ut på norsk, den bli elendig på norsk, akkurat som de andre! Eneste unnskyldningen for å lese boka på norsk er at du ikke kan engelsk/ikke vil kunne engelsk eller ikke kan kunne engelsk. (moro med verb bøying ) Endret 22. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvem bryr seg om når boka kommer ut på norsk, den bli elendig på norsk, akkurat som de andre!Eneste unnskyldningen for å lese boka på norsk er at du ikke kan engelsk/ikke vil kunne engelsk eller ikke kan kunne engelsk. (moro med verb bøying ) Korrekt. Originalspråket er alltid best. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 I bok 5 sier professor McGonacall at hun har vært på skolen i 39 år(i desember). Så neste desember (altså i bok 6) vil hun ha vært på Hogwarts i 40 år! Da blir det sikkert noen feiring. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvem bryr seg om når boka kommer ut på norsk, den bli elendig på norsk, akkurat som de andre!Eneste unnskyldningen for å lese boka på norsk er at du ikke kan engelsk/ikke vil kunne engelsk eller ikke kan kunne engelsk. (moro med verb bøying ) Korrekt. Originalspråket er alltid best. Jeg skal gladelig innrømme at i Haikerens Guide til galaksen er det noen ( med noen mener jeg ca tre) poenger som er bedre på norsk enn engelsk, men jeg sverger fortsatt til den engelske versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå