elec Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 link veit at innholdet ikke er starta på engang, men gi gjerne litt feedback på designet til siden, både ris og ros mottas med takk Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Stiligt! Kanskje gjøre litt mere ut av footeren? ellers var siden ren og pen! Kanskje en ny header? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nice and Clean. Bra så langt, blir nok fin denne. Eneste jeg kan henge meg opp i er vel avsluttningen på skyggen nederst på sidene Lenke til kommentar
elec Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nice and Clean. Bra så langt, blir nok fin denne. Eneste jeg kan henge meg opp i er vel avsluttningen på skyggen nederst på sidene hmm... skal se hva jeg kan få gjort med avslutningen på skyggen nederst der... fade den ut elns. uansett, takker for raske svar Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ble litt grått og kjedelig. Prøv å sprite opp headeren, som bare var straight forward. Mellomrommet fra headeren sluttet til menyene og teksten kom, var litt stort og tomt. Du kan fylle det opp med noe som skaper kontraster, men samtidig glir godt inn. Eller, du kan bare rett og slett redusere mellomrommet. Footeren ble liksom litt.. tja, vet ikke helt, men den stakk seg litt ut. Den gled ikke inn med resten. Eksperimenter litt med forskjellige former og farger, det blir nok bra skal du se Jeg savner hover! Prøv deg fram også der. En lysere farge tror jeg ville gjort jobben. Det kan fort bli litt tomt under menyene. Fyll opp med en poll eller noe slikt på ene siden, og kanskje "Random Picture" med thumbnailfunksjon på andre siden. Bare tenker høyt nå.. Ellers var det ikke så mye å kritisere, i alle fall ikke fra min synsvinkel. Men fyll opp med litt lipsum Alt i alt en fin, bra side som jeg godt kunne vært lenge innpå og sett på innholdet så lenge det er like bra som designet. Bra jobba Endret 21. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her trenges det definitivt en roll-over og muligens en og annen farge utenfor gråtoneskalaen. Men ellers; kjempebra. Lenke til kommentar
elec Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Her trenges det definitivt en roll-over og muligens en og annen farge utenfor gråtoneskalaen. Men ellers; kjempebra. roll-over er faktisk noe jeg hadde/har tenkt til å ta med men glemte , takk for påminnelsen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg er ikke like kjempeimponert som alle andre her. Kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men: - vipnagorgialla er et dårlig fontvalg i en ellers tom header - det ble ikke helt pent i login-feltet. jeg mener med 2 px border, pga at to stk 1 px borders ligger helt inntil hverandre. ikke pent, men småpirk - mulig litt kjedelig med silver to the bone? - drop shadowen kunne gått helt ned Kjempebra! EDIT: Post nr. 2000! Endret 21. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
elec Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg er ikke like kjempeimponert som alle andre her.Kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men: - vipnagorgialla er et dårlig fontvalg i en ellers tom header - det ble ikke helt pent i login-feltet. jeg mener med 2 px border, pga at to stk 1 px borders ligger helt inntil hverandre. ikke pent, men småpirk - mulig litt kjedelig med silver to the bone? - drop shadowen kunne gått helt ned takk for alle tilbakemeldinger. kanskje jeg skulle skrevet dette når jeg postet, men siden er ment for å være simplistisk og ikke altfor avansert eller "prakket på" med ting og tang for at den skal være fancy, men alle svar er fine svar nok en gang, takk for tilbakemeldinger på siden. elec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det finnes mange måter å gjøre ting minimalistisk, minn venn. Noen får det faktisk til å virke som at less is more, et uttrykk som forsåvidt er brukt litt løst. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg syntes sida var helt grei jeg Stå på Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Greit design, men ikke akkurat orginalt. Det er veldig brukervennelig. Helt ok side, har stort potensiale. Bra jobba:) Endret 22. juni 2004 av KinnShady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå