Tho®¿ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei trenger noe som heter THX speaker test er det noen som har en link så jeg kan laste ned den filen?? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det finnes haugevis av thx tester. Thx introer som du ser på thx-kinoer kan bla. lastes ned her. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 sånn subwoofer test?? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du mener crossover test? Men uansett finner du det du trenger på DC+ / kazaa.... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 det var bare at jeg ikke gadd å bruke slike prog, sitter på pappa pc.... men jeg var inne på thx sine sider, og kødda litt med no sånn-du-får-ikke-lov-til-å-klikke-på-høyrekanppen-på-denne-siden oplegg og kom fram til dette: http://www.thx.com/trailers/wmv/ Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei trenger noe som heter THX speaker test er det noen som har en link så jeg kan laste ned den filen?? Hva skal du med thx test? Selvom du muligens har thx godkjente (sikkert ultra2, ikke den gode orginale THX) høyttalere, så må du ha godkjent elektronikk for å få det fult ut.... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei trenger noe som heter THX speaker test er det noen som har en link så jeg kan laste ned den filen?? Hva skal du med thx test? Thx og spesiellt thx-introer er jaggu fett og watte opp anlegget med når du har folk på besøk... selvom jeg ikke har en eneste thx godkjent ting... Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei trenger noe som heter THX speaker test er det noen som har en link så jeg kan laste ned den filen?? Hva skal du med thx test? Thx og spesiellt thx-introer er jaggu fett og watte opp anlegget med når du har folk på besøk... selvom jeg ikke har en eneste thx godkjent ting... Skal du kun teste (les briefe) med anlegget når folk er på besøk, ville jeg nok kanskje sett etter DTS tester (gjerne DTS-ES!!!!) DTS testene har som regel hakket råere dynamikk enn THX testene (på ikke godkjent THX utstyr).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå