k-orm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skal kjøpe meg ny cd spiller og valget står mellom disse: (Det er ikke aktuelt med dvd-spiller, cd-spillere er bedre på musikk enn dvd-spillere til samme pris) NAD og Harman Kardon. Noen som har hørt begge? Skal spille sammen med NAD 319 forsterker, og brukbart dynamiske høytalere. Hører mest på elektronisk musikk, men også rock, jazz, og akustisk. Liker hifi utstyr som gir deg "fot", og "live" følelse. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har ikke hørt begge men jeg har i et av mine tidligere oppsett hatt HD750 i kombinasjon med en Nad c370. Det låt slettes ikke værst. Jeg vil hevde at cd spilleren var for god for Naden. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Harman/Kardon HD755 kommer snart på markedet.Den kan du se her Du bør derfor kunne få HD 750 til redusert pris. Endret 22. juni 2004 av Morten K Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Du bør derfor kunne få HD 750 til redusert pris. Eller kjøpe HD755 og få "nyeste" teknologi/ bedre ytelse (H/K'en har stiligst utseende da ) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Eller kjøpe HD755 og få "nyeste" teknologi/ bedre ytelse(H/K'en har stiligst utseende da ) HD 755 er nok bedre ja.Ring å snakk med Oslo Hi-Fi Center,å spør når de får den på lager.Bytter du ut Naden din med H/K 675 som har samme design får du et pent anlegg med FEIT lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå