larseko Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Tjohei. Nå har jeg fått Nextgentel her, rundt 3 uker etter at jeg bestilte. Det er jo ikke så aller verst. Det eneste nå er at de har levert 1 mbit i stedet for 2, kan det se ut som. Men det er vel bare noen tastetrykk om å gjøre, vil jeg tro. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Congrats!!! eg fikk adsl fra ngt igår på tirsdag faktisk 3 uker etter at eg bestilte. har 640 men de skal skru den til 2mbit gratis siden eg kjenner en som jobber der!! :smile: det er dritt digg å gå rett fra en billig 56k modem til adsl fra ngt! har hatt noen små problemer irc og winmx men det er alt anyways enjoy! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 05:01, SnowDOG_ skrev:Congrats!!! eg fikk adsl fra ngt igår på tirsdag faktisk 3 uker etter at eg bestilte. har 640 men de skal skru den til 2mbit gratis siden eg kjenner en som jobber der!! :smile:det er dritt digg å gå rett fra en billig 56k modem til adsl fra ngt!har hatt noen små problemer irc og winmx men det er altanyways enjoy! IRC og WinMX problemene kan kanskje komme av firewall? For min del gikk det bedre med IRC i WIndows XP etter jeg byttet fra Telenor Avidi til NextGenTel ADSL (Win XP har innebygget firewall). Prøv settings i Win XP hvis du har det OS'et og firewall installert. Lenke til kommentar
astron Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Da kan jo du være så snill å gå inn på modemets innstillinger (telnet 10.0.0.1) og gi meg: Local WAN IP Address Local WAN IP Mask Ethernet IP Address Ethernet Subnet Mask Default IP Gateway 1st Client Address Jeg får nemlig ikke til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå